Categories: Статті

У дорозі зламалися двірники: що робити в такій ситуації

Поломка двірників у вживаному авто не повинна дивувати досвідчених автомобілістів. Як і будь-який інший механізм, склоочисники мають свій ресурс. Інша річ, коли склоочисники виходять з ладу просто під час поїздки, особливо в дощ або сніг. Продовжувати рух на такому авто забороняють ПДР, оскільки це не тільки створює дискомфорт, а й значно підвищує ризик ДТП. У зв’язку з цим видання «РБК-Україна» вирішило роз’яснити водіям, як впоратися з такою неприємністю.

Основні причини поломки двірників

1. Відмова запобіжників

Іноді причина відмови двірників може критися в перегоранні або окисленні запобіжника. Знайти потрібний запобіжник допоможуть схеми на кришці блоку або керівництво з експлуатації.

2. Окислення або обрив проводки

Ця проблема складніша, її виправити в дорозі не так і просто. Однак тимчасово відновити роботу склоочисників може допомогти неодноразове роз’єднання і з’єднання роз’ємів.

3. Засмічення або зношення щіток

Нерідко під щітками застряють сторонні предмети, які порушують роботу двірників. Взимку це може бути лід. Також щітки можуть зноситися. У такій ситуації допоможе їх очищення спиртом.

4. Знос механізмів

У старих моделях нерідко зношуються шарніри і підшипники трапеції приводу двірників. Вирішити проблему без професійного ремонту може бути вкрай складно.

Екстрені рішення проблеми

Якщо усунути проблему з двірниками на місці не вдається, а часу на ремонт або евакуацію у вас немає, то тимчасово розв’язати проблему можна завдяки використанню спеціальних водовідштовхувальних засобів, які дають змогу захистити поверхню від вологи, покращуючи тим самим видимість. Як альтернатива допомагає натирання лобового скла зрізом картоплі або гарбуза.

Раніше ми писали, як правильно обрати щітки склоочисника.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago