Володіння автомобілем вимагає не лише зручності, але й певних витрат. Заміна масла, ремонт ходової частини, заміна ременів ГРМ — все це може значно вплинути на гаманець власника.
З появою електрокарів світ автолюбителів поділився на два табори. Одні залишаються вірними бензиновим автомобілям, а інші переходять на електричні, акцентуючи увагу на екологічності та економії.
Електрокари допомагають зберігати навколишнє середовище і економити гроші. Вони не потребують заміни масла, ремонту деяких деталей та інших витрат, що зазвичай пов’язані з автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння.
Міняти масло не потрібно
Так, в електрокарах не потрібно міняти масло, оскільки вони не мають двигуна внутрішнього згоряння. Замість цього вони використовують охолоджувальну рідину для відведення тепла від електродвигуна та інших компонентів. Необхідно лише періодично перевіряти рівень цієї рідини, але це набагато економніше та простіше.
Електродвигун працює просто і не потребує складних механізмів, тому в електрокарах немає потреби у ременях ГРМ, які зазвичай потрібні для двигунів внутрішнього згоряння.
Гальма служать довше
Завдяки використанню рекуперації енергії, у електрокарах гальмування відбувається за рахунок електродвигуна, а не тільки за допомогою гальмівних колодок. Це призводить до меншого зносу гальмівних колодок та дисків.
Менше деталей — менше проблем
В електрокарах взагалі менше рухомих деталей, ніж у бензинових або дизельних авто. Це означає менше можливостей для поломок. Звісно, це не означає, що електрокари взагалі не потребують обслуговування.
Для електрокарів вам все ж таки необхідно виконувати деякі обов’язкові дії, такі як:
– Перевірка рівня охолоджувальної рідини;
– Заміна фільтра охолоджувальної рідини;
– Очищення контактів акумуляторної батареї;
– Оновлення програмного забезпечення;
– Діагностика в авторизованому сервісному центрі.
Проте це значно менший список, ніж у вашого бензинового друга. Масло в редукторі електрокара потрібно замінювати раз на 30 000 — 50 000 кілометрів, що для середнього водія в Україні відповідає кількості пройдених кілометрів за рік. Таким чином, масло в редукторі потрібно буде замінювати раз у кілька років.
Також, кожні 2-3 роки вам потрібно замінювати фільтр салону та високоефективний фільтр твердих частинок. Охолоджувальну рідину слід замінювати кожні 80 тисяч кілометрів або кожні 4 роки, а гальмівні колодки — через кожні 100 тисяч кілометрів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…