Categories: Статті

Українські водії можуть отримати штраф за неправильну рідину в автомобілі

Хто з нас не мріяв “прокачати” свою автівку? Але коли справа доходить до гальмівної системи, краще двічі подумати. Нещодавно в Україні посилили відповідальність за самовільні зміни гальмівної системи.

Чому втручання в гальмівну систему є небезпечним

Гальмівна система – це одна з найважливіших частин автомобіля, що безпосередньо впливає на його безпеку. Виробники автомобілів проєктують гальмівні системи, враховуючи всі технічні характеристики конкретної моделі, щоб забезпечити максимальну ефективність і безпеку. Тому навіть якщо ви хочете відновити або замінити гальмівну рідину, це потрібно робити з усією відповідальністю.

Як і всі гідравлічні рідини, гальмівна рідина не стискається. Коли ви натискаєте на педаль гальм, рідина переміщується по системі від одного краю до іншого. Ця дія передається на гальмівні колодки, які притискаються до коліс, і автомобіль зупиняється. Однак, якщо тепло, яке виділяється під час гальмування, перевищить допустиму температуру, гальмівна рідина може закипіти. В результаті утворюється суміш рідини та пари, яка стає стискається, а педаль гальм може “провалитися”. В такому випадку гальмування вже не буде!

Що саме заборонено

  • Міняти конструкцію гальм на свій розсуд;
  • Використовувати “ліву” гальмівну рідину;
  • Ставити деталі, не передбачені для вашої моделі.

Простіше кажучи, все, що не схвалив виробник вашого авто, під забороною. А водії, які порушують ці вимоги, можуть бути оштрафовані.

Які штрафи передбачені

Згідно нових правил, за перше порушення водій може отримати штраф у розмірі від 340 до 680 гривень. Якщо йдеться про повторне правопорушення протягом року, штраф може зростати до 850 — 1700 гривень. У деяких випадках водія можуть навіть тимчасово відсторонити від керування транспортним засобом до усунення всіх порушень.

Не лінуйтесь, дбайте про свою безпеку доріг, аби не потрапити в незручні ситуації. Ліпше обговорити зміни з професіоналами, ніж потім страждати від наслідків власних рішень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

1 хвилина ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago