Categories: Статті

Українських водіїв-пенсіонерів хочуть позбавляти водійських прав: кого це стосується

В Україні піднімається питання нових вікових обмежень для водіїв. Законопроєкт №8082 вже давно поданий на розгляд до Верховної Ради, і його ухвалення може суттєво вплинути на ситуацію на дорогах.

Які зміни передбачені законопроєктом?

Згідно з новими пропозиціями, водії, які старші 65 років, зобов’язані проходити спеціальні медичні огляди у сервісних центрах МВС. Це потрібно для підтвердження їхньої здатності до керування автомобілем. Якщо цей законопроєкт ухвалять, водійські посвідчення для цієї вікової категорії будуть дійсні лише п’ять років.

А для водіїв, які досягли 70 років, терміни оновлення прав скоротяться до двох років, а після 75 років – до одного року. Крім цього, планується введення обов’язкових курсів для покращення навичок водіння, щоб зменшити кількість дорожніх пригод за участю людей похилого віку.

Що ще зміниться для інших водіїв?

Законодавці також планують скоротити термін дії водійських прав для всіх інших водіїв до 10 років. Ці кроки, на думку розробників законопроєкту, спрямовані на підвищення безпеки на наших дорогах.

Суперечки в суспільстві

Обговорення цього законопроєкту викликало чимало суперечок серед громадськості. Чи варто вводити такі обмеження, чи це дискримінація людей похилого віку? Багато хто вважає, що зниження прав для старших водіїв може лише загострити існуючі проблеми, тоді як інші наголошують на важливості безпеки на дорогах.

Читайте також: Водіям назвали ознаки, за якими поліцейські вирішують зупинити авто

Час покаже, чи ухвалить Верховна Рада цю ініціативу, але очевидно, що питання безпеки дорожнього руху залишається актуальним для всіх. Слід буде стежити за подальшими подіями навколо цього законопроєкту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

2 хвилини ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago