Categories: Статті

В Україні почнуть штрафувати іноземних водіїв на 120 тисяч гривень

До Верховної Ради України внесли законопроєкт, який передбачає посилення покарання за каботажні перевезення на території нашої країни. Як пише «Авто24», ініціатором документа став уряд, в якому вважають, що чинний розмір стягнень ставить українських перевізників у нерівні умови з іноземцями.

Європейські стандарти проти українського демпінгу

Заступник глави Мінрозвитку Сергій Деркач звернув увагу журналістів на критичну різницю в розмірах штрафів між Україною та європейськими країнами. Українці платять за каботаж у Німеччині майже 833 тисячі гривень, тоді як іноземців в Україні штрафують за те саме порушення всього на 17 тисяч.

Загалом по Євросоюзу штрафи за каботаж не йдуть ні в яке порівняння з українськими. У Чехії та Італії за це доводиться платити по 15 000 євро, у Польщі – 2700 євро. У Франції за каботажні перевезення можна навіть потрапити за ґрати на рік і позбутися транспортного засобу на тиждень.

Зростаюча проблема українського ринку

Минулого року в Україні зафіксовано майже 150 випадків незаконного каботажу, при цьому чиновники звертають увагу, що тенденція до зростання зберігається. Кожне таке порушення супроводжується втратою робочих місць для українців, недоотримання податкових надходжень до бюджету, а також руйнування чесної конкуренції на ринку.

Каботажем вважається перевезення вантажів або пасажирів іноземними компаніями всередині території України без відповідних дозволів. Експерти вважають, що наявна система штрафів створює нерівні умови для вітчизняних та іноземних перевізників.

Перспективи ухвалення закону

В уряді сподіваються, що Рада ухвалить їхній законопроєкт за основу, оскільки він спрямований насамперед на захист українських перевізників. Новий розмір штрафу за каботаж у 120 000 гривень дасть змогу привести національне законодавство до європейських стандартів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

12 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago