Categories: Статті

В Україні почнуть штрафувати іноземних водіїв на 120 тисяч гривень

До Верховної Ради України внесли законопроєкт, який передбачає посилення покарання за каботажні перевезення на території нашої країни. Як пише «Авто24», ініціатором документа став уряд, в якому вважають, що чинний розмір стягнень ставить українських перевізників у нерівні умови з іноземцями.

Європейські стандарти проти українського демпінгу

Заступник глави Мінрозвитку Сергій Деркач звернув увагу журналістів на критичну різницю в розмірах штрафів між Україною та європейськими країнами. Українці платять за каботаж у Німеччині майже 833 тисячі гривень, тоді як іноземців в Україні штрафують за те саме порушення всього на 17 тисяч.

Загалом по Євросоюзу штрафи за каботаж не йдуть ні в яке порівняння з українськими. У Чехії та Італії за це доводиться платити по 15 000 євро, у Польщі – 2700 євро. У Франції за каботажні перевезення можна навіть потрапити за ґрати на рік і позбутися транспортного засобу на тиждень.

Зростаюча проблема українського ринку

Минулого року в Україні зафіксовано майже 150 випадків незаконного каботажу, при цьому чиновники звертають увагу, що тенденція до зростання зберігається. Кожне таке порушення супроводжується втратою робочих місць для українців, недоотримання податкових надходжень до бюджету, а також руйнування чесної конкуренції на ринку.

Каботажем вважається перевезення вантажів або пасажирів іноземними компаніями всередині території України без відповідних дозволів. Експерти вважають, що наявна система штрафів створює нерівні умови для вітчизняних та іноземних перевізників.

Перспективи ухвалення закону

В уряді сподіваються, що Рада ухвалить їхній законопроєкт за основу, оскільки він спрямований насамперед на захист українських перевізників. Новий розмір штрафу за каботаж у 120 000 гривень дасть змогу привести національне законодавство до європейських стандартів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago