Дизельні та бензинові авто по-різному прогрівають салон. Це особливо важливо взимку, коли водіям хочеться швидше прогріти машину перед поїздкою. Окрім різного принципу роботи, ці двигуни відрізняються і швидкістю нагріву салону.
Особливості роботи силових установок
Бензинові та дизельні двигуни мають різні принципи займання палива і теплопередачі. У бензинових двигунах паливо запалюється іскрою свічки запалювання, що сприяє швидшому нагріванню антифризу та двигуна.
Дизельні двигуни працюють на основі стиснення: паливо запалюється від високої температури, яка утворюється при стисканні повітря в циліндрі. Через це дизелі прогріваються повільніше, особливо при низьких температурах.
Температурний баланс і витрата тепла
Дизельні двигуни працюють при нижчих температурах і витрачають тепло більш ефективно, ніж бензинові, тому вони виробляють менше тепла. Це одна з причин, чому салон дизельного авто прогрівається повільніше. Бензинові двигуни, навпаки, починають виділяти достатньо тепла вже через кілька хвилин після запуску. Через це дизельному двигуну потрібно більше часу, щоб нагріти антифриз до температури, при якій можна обігрівати салон.
Практичні дані щодо швидкості прогріву салону
Випробування для автовиробників показали, що в середньому бензиновий двигун починає обігрівати салон через 5-7 хвилин роботи на холостому ходу. Дизельному двигуну для цього потрібно 10-15 хвилин. У холодну погоду така різниця може бути дуже відчутною.
Щоб швидше прогрівати салон, дизельні авто часто оснащують додатковими обігрівачами – паливними чи електричними. Вони подають тепло в салон ще до того, як двигун досягне робочої температури. Такі обігрівачі можна побачити в дизелях брендів, як-от VW, Audi, BMW. Це допомагає швидше нагріти салон. У бензинових авто такі пристрої встановлюють рідко, бо їхні двигуни швидше нагріваються і зазвичай не потребують додаткового обігріву.
У холодному кліматі бензинові двигуни швидше прогрівають салон, тоді як дизелі потребують більше часу через свої конструктивні особливості та високу ефективність збереження тепла. Тому для власників дизельних авто найкращим варіантом є використання додаткового обігріву.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…