Categories: Статті

Вас точно хочуть «взути» на СТО, якщо ви чуєте від механіка таке

Дедалі більше українських автомобілістів воліють вирішувати свої проблеми з автомобілем за допомогою професіоналів. На СТО вже масово звертаються не тільки заради серйозного ремонту або планового техобслуговування, а й для виконання дрібних процедур, на кшталт підкачки коліс або заміни свічок запалювання. Одночасно з цим почастішали випадки, коли недобросовісні механіки «розводять» своїх довірливих клієнтів, виманюючи у них великі суми ні за що. Видання SlashGear попередило автомобілістів про найпоширеніші схеми шахрайства в автосервісі.

Основні види обману

  • Завищення вартості робіт: класична схема, яка полягає в тому, що за дурну процедуру клієнту виставляють як за повноцінний ремонт. Також нерідко буває так, що механік навмисно затягує термін виконання роботи, а потім намагається стягнути з автовласника гроші за «складність» роботи.
  • Несанкціонований ремонт: іноді нахабні механіки не просто нав’язують якісь послуги, а виконують їх без відома власника, а потім просто ставлять останнього перед фактом з вимогою оплатити те, про що він не просив. Іноді співробітники СТО включають у рахунок ті послуги, які навіть не були виконані.
  • Встановлення вживаних запчастин замість нових: з власника беруть гроші за нову запчастину, а потім просто ставлять замість неї вживану деталь. Поширена схема, особливо у випадку із запчастинами, які після встановлення складно оглянути без розбирання авто.

Тривожні сигнали

У автовласника мають викликати настороженість ситуації, коли механік відмовляється відповідати на запитання про майбутні роботи або навмисно використовує складну технічну термінологію без детальних і спрощених пояснень. Це може свідчити про те, що майстер має намір потім «накрутити» вам рахунок. Також вам слід бути обережними, якщо під час ремонту гальм вам раптово пропонують абсолютно не пов’язану з цим послугу. Наприклад, замінити повітряний або паливний фільтр.

Пропозицію просто «долити оливу» в двигун слід також сприймати з побоюванням. Справний мотор не споживає мастило без причини. Якщо в системі велика нестача лубриканту, значить механік спершу повинен виявити причину витоку, повідомити про неї і, в разі, вашої згоди, усунути її. А вже потім пропонується долив масла.

Як захиститися

При зверненні в СТО слід відразу вимагати письмовий кошторис на послуги, які плануються. Також не варто боятися ставити запитання про необхідність кожної процедури. Якщо виникають сумніви, краще звернутися в інший сервіс. Також варто перед зверненням до конкретної майстерні вивчати відгуки про неї та її працівників.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

15 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago