Categories: Статті

Вібрує варіатор в автомобілі: причини проблеми та її вирішення

Безступенева трансмісія або варіатор (CVT) є найдоступнішим рішенням серед автоматичних КПП, що робить їзду на автомобілі комфортнішою та плавнішою, проте має свої недоліки. Зокрема, однією з найбільш поширених проблем є вібрації під час роботи. Експерти SlashGear пояснили причини цього явища, а розповіли, як їх вирішити.

Основні причини проблем із варіаторами

Однією з головних причин є недостатній рівень трансмісійної рідини. На відміну від класичних автоматів, варіатори працюють під більшим тиском, що створює значно більше тепла і вимагає особливого контролю за станом рідини.

Другою поширеною причиною є проблема з ременем варіатора. Ці ремені складаються з безлічі сталевих смуг, що утримують металеві елементи. Під час перегріву ремінь може пошкодитися, що призводить до прослизання і відчуття ривків.

Коли проблеми з варіатором – лише особливість конструкції

Нерідко автовласники звертаються в сервіс не через технічну несправність CVT, а через нерозуміння принципу її роботи. Багато водіїв, які звикли до традиційних автоматичних коробок, сприймають нормальні звуки і відчуття від варіатора як несправність.

Варіатори видають постійний гул замість звичної зміни тону під час прискорення, що може створювати враження проблеми. Крім того, під час різкого натискання на газ варіатор миттєво знаходить оптимальний режим потужності та залишається в ньому, навіть коли автомобіль продовжує розганятися, що дехто помилково сприймає за прослизання.

Як продовжити термін служби варіатора

Найважливішим фактором довговічності варіатора є правильне, якісне і регулярне технічне обслуговування, яке включає заміну рідини згідно з регламентом. Для більшості моделей робити це потрібно приблизно раз на 60 000 – 100 000 кілометрів. Також важливо використовувати тільки рекомендований виробником тип рідини.

Експерти також рекомендують довіряти обслуговування варіаторів тільки спеціалізованим майстрам, які мають сертифікацію для роботи з такими трансмісіями. Це пов’язано зі складністю конструкції та особливостями поводження з компонентами КПП.

Раніше механік пояснив, кому не варто купувати авто з варіатором. Також ми писали, як гальмувати двигуном на машинах з автоматичною трансмісією.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

14 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago