Водіям назвали ознаки неполадок вихлопної системи
Виявлення будь-яких несправностей у вихлопній системі автомобіля найкраще виправляти на ранніх етапах. Це є важливим для забезпечення стабільної роботи двигуна, незалежно від його типу — бензинового чи дизельного. Коректна функція вихлопної системи має значення для екології, безпеки водія і пасажирів, а також для збереження продуктивності транспортного засобу.
З’явлення ознак поломки повинно викликати увагу власника автомобіля, пише ТОнеТО.
Своєчасний ремонт вихлопної системи дозволяє заощадити на обслуговуванні інших частин авто, зокрема — двигуна, а також уникнути ряду інших проблем.
Основні причини поломок вихлопної системи не є рідкістю через особливості експлуатації даного блоку. Серед основних причин виходу з ладу виділяють такі фактори:
- Корозія: Зазвичай, каталізатор, глушник, проміжні труби і резонатори піддаються корозії через регулярний контакт з різними реагентами і вологою, утворення конденсату всередині резонатора і глушника, спричиненого контрастом температур.
- Механічні пошкодження: З’являються в результаті поїздок по нерівній дорозі, потрапляння каміння під колеса або удару об перешкоду. Ці пошкодження проявляються у вигляді тріщин, вм’ятин, суцільних дірок і часто супроводжуються пошкодженням внутрішніх перегородок і обривом фіксаторів.
- Деформації: Викликані високою температурою або її коливаннями. Це може бути прогорання окремих елементів, а також порушення геометрії і втрата герметичності з’єднань.
Для перевірки вихлопної системи можна провести візуальний огляд, який дозволяє визначити до 60% пошкоджень. Решта поломок може бути виявлена за звуком або під час діагностики.
Є ряд факторів, які можуть свідчити про наявність несправностей в системі вихлопу. До них відносяться:
- Підвищений рівень шуму: Корозія глушника або тріщини в трубі можуть бути причиною цього. Також можливі інші несправності.
- Втрата потужності двигуна: Часто викликана проблемами з каталізатором або іншими компонентами.
- Поява чорного диму та кіптяви: Зазвичай пов’язана з пошкодженням каталізатора або витоком у трубі.
- Поява запаху бензину або дизеля: Свідчить про проблему з каталітичним нейтралізатором.
- Стукіт під авто: Викликаний відривом опори вихлопної системи чи поломкою труби.
Більшість поломок вихлопної системи краще виправляти за допомогою професіоналів. Самостійне зварювання може мати тимчасовий ефект. У деяких випадках рекомендується заміна пошкоджених деталей через низьку ефективність ремонту. Звернення в автосервіс дозволить провести якісну діагностику і обрати оптимальний варіант обслуговування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!