Автолюбителі досі сперечаються, які оберти двигуна є найшкідливішими. Деякі вважають, що краще їздити на низьких обертах, щоб не перевантажувати деталі, тоді як інші вважають, що двигун має працювати на високих обертах для підтримки своєї працездатності. Фахівець з автосервісу роз’яснив, які оберти двигуна є оптимальними.
Короткі поїздки на високих обертах, коли тахометр показує червону зону, зазвичай не завдають великої шкоди двигуну, особливо під час обгону на трасі. Двигуни мають захисні системи, які запобігають досягненню небезпечних обертів. Проте постійне використання високих обертів може призвести до перегріву двигуна і збільшення витрат масла.
Поїздки на низьких обертах, від 1000 до 1500, можуть призвести до недостатнього змащення двигуна. Це відбувається через те, що тиск масла в системі стає занадто низьким, і моторні частини не змащуються належним чином. Проблема стає ще помітнішою, якщо масло давно не змінювали.
Тримай оберти двигуна між 1 800 і 3 000. Кілька разів на тиждень розганяй двигун до червоної зони, щоб очистити його від нагару. Якщо оберти знижуються нижче цього діапазону, на механічній коробці передач перемикай на нижчу передачу, а на автоматичній – включай спортивний режим.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…