Автолюбителі досі сперечаються, які оберти двигуна є найшкідливішими. Деякі вважають, що краще їздити на низьких обертах, щоб не перевантажувати деталі, тоді як інші вважають, що двигун має працювати на високих обертах для підтримки своєї працездатності. Фахівець з автосервісу роз’яснив, які оберти двигуна є оптимальними.
Короткі поїздки на високих обертах, коли тахометр показує червону зону, зазвичай не завдають великої шкоди двигуну, особливо під час обгону на трасі. Двигуни мають захисні системи, які запобігають досягненню небезпечних обертів. Проте постійне використання високих обертів може призвести до перегріву двигуна і збільшення витрат масла.
Поїздки на низьких обертах, від 1000 до 1500, можуть призвести до недостатнього змащення двигуна. Це відбувається через те, що тиск масла в системі стає занадто низьким, і моторні частини не змащуються належним чином. Проблема стає ще помітнішою, якщо масло давно не змінювали.
Тримай оберти двигуна між 1 800 і 3 000. Кілька разів на тиждень розганяй двигун до червоної зони, щоб очистити його від нагару. Якщо оберти знижуються нижче цього діапазону, на механічній коробці передач перемикай на нижчу передачу, а на автоматичній – включай спортивний режим.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Ціни на пальне в Україні постійно зростають, а доходи людей падають. Через це багато водіїв…
Якщо в бардачку досвідченого водія ви побачите швейну голку, не поспішайте вважати, що він захоплюється…
Хоча поліцейські повинні стежити за дотриманням закону, вони самі нерідко виявляються причетними до незаконних схем.…
Власники автомобілів із турбованими моторами знають, що після поїздки потрібно дати двигуну трохи попрацювати на…
Зима приносить водіям багато проблем, зокрема через погане дорожнє покриття. Навіть сухий, але морозний асфальт…
Досвідчені водії завжди звертають увагу на незвичні звуки чи запахи в машині, адже це може…