Автолюбителі досі сперечаються, які оберти двигуна є найшкідливішими. Деякі вважають, що краще їздити на низьких обертах, щоб не перевантажувати деталі, тоді як інші вважають, що двигун має працювати на високих обертах для підтримки своєї працездатності. Фахівець з автосервісу роз’яснив, які оберти двигуна є оптимальними.
Короткі поїздки на високих обертах, коли тахометр показує червону зону, зазвичай не завдають великої шкоди двигуну, особливо під час обгону на трасі. Двигуни мають захисні системи, які запобігають досягненню небезпечних обертів. Проте постійне використання високих обертів може призвести до перегріву двигуна і збільшення витрат масла.
Поїздки на низьких обертах, від 1000 до 1500, можуть призвести до недостатнього змащення двигуна. Це відбувається через те, що тиск масла в системі стає занадто низьким, і моторні частини не змащуються належним чином. Проблема стає ще помітнішою, якщо масло давно не змінювали.
Тримай оберти двигуна між 1 800 і 3 000. Кілька разів на тиждень розганяй двигун до червоної зони, щоб очистити його від нагару. Якщо оберти знижуються нижче цього діапазону, на механічній коробці передач перемикай на нижчу передачу, а на автоматичній – включай спортивний режим.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…