Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях до того моменту, поки не загориться індикатор низького рівня пального в бензобаку. Видання MMR, посилаючись на коментар автоінструктора, пояснює, що така поведінка завдає шкоду автомобілю.
Експерт звернув увагу на те, що коли індикатор низького рівня пального активується, це означає, що в бензобаці залишилося достатньо бензину лише на 50-70 кілометрів подорожі. Проте точна кількість пального може варіюватися в залежності від умов їзди. Це може призвести до того, що автомобіль заглохне посеред дороги, якщо водій не врахує цей факт.
Експерт також зауважує, що якщо в паливному баку закінчиться бензин, це може негативно позначитися на роботі паливного насоса. Причина полягає в тому, що без палива насос починає засмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується завдяки наявності рідини. Недостатній рівень палива також може спричинити пошкодження інших частин паливної системи, включаючи форсунки.
Автоінструктор особливо відзначив ризик утворення конденсату в порожньому паливному баці. Навіть якщо ймовірність появи корозії в паливних баках у сучасних автомобілях значно зменшилася, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може спричинити різноманітні несправності як у паливній системі, так і у двигуні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…