Categories: Статті

Водіям розповіли, як кришка розширювального бачка може «вбити» двигун автомобіля

Багато власників автомобілів не приділяють уваги кришці розширювального бачка системи охолодження, вважаючи це незначним. Проте невелика проблема розширювального бачка може призвести до серйозних проблем з двигуном. Механік автосервісу розповів порталу mmr.net.ua про те, як уникнути таких проблем.

Кришка розширювального бачка – це не просто деталь автомобіля, а складний пристрій, який виконує важливі функції для нормальної роботи автомобіля. Вона знаходиться у глибинах моторного відділення і відповідає за регулювання рівня та тиску охолоджуючої рідини.

У кришці розширювального бачка є два клапани, які роблять два важливі речі для двигуна. Один клапан залишається закритим, коли двигун працює, щоб він міг прогрітися правильно перед рухом. А ось впускний клапан відкривається, щоб впустити повітря, коли двигун остигає, для компенсації зменшення об’єму антифризу.

Якщо один із цих клапанів не буде працювати, можуть статися серйозні проблеми. Наприклад, може виникнути витік антифризу або утворення повітряних пробок у радіаторі. Ці проблеми можуть легко призвести до перегріву двигуна.

Якщо кришка розширювального бачка не може утримувати необхідний тиск у системі охолодження або неправильно його регулює, це може поставити під загрозу роботу двигуна. Це може призвести до того, що прокладка головки блоку циліндрів пошкодиться.

Щоб перевірити кришку розширювального бачка, дочекайтеся, поки двигун охолоне, а потім подивіться на патрубки під капотом. Якщо вони стиснуті, це може означати проблеми із впускним клапаном. У такому випадку краще замінити кришку.

Якщо ви хочете перевірити запобіжний клапан, слід почекати, поки двигун трохи прогріється, а потім обережно відкрутити кришку розширювального бачка. Якщо ви почуєте шипіння повітря, то це означає, що запобіжний клапан працює належним чином.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago