Якщо під час гальмування ви відчуваєте пульсацію або вібрацію на кермі, це може означати, що гальмівні диски деформовані. Це спричиняє нерівний контакт із колодками і знижує ефективність гальмування.
Скрегіт і скрип під час гальмування можуть означати, що деталі пошкоджені або зношені. Щоб оцінити їхній стан, можна оглянути візуально або виміряти товщину мікрометром чи штангенциркулем. Диски сильно зношуються під час гальмування, тому важливо регулярно перевіряти їх залишкову товщину.
Механічні пошкодження, такі як тріщини або подряпини, можна помітити під час огляду. Так само можна виявити ознаки перегріву у вигляді синіх смуг на поверхні деталі. Частота заміни дисків залежить від стилю водіння та інших факторів, але зазвичай вони можуть служити до 100 тисяч кілометрів. Важливо регулярно перевіряти їх стан. Диски замінюють попарно, але якщо один з нових дисків виявиться бракованим, можна замінити тільки його. Поряд із заміною дисків також рекомендується замінити і гальмівні колодки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…