Якщо під час гальмування ви відчуваєте пульсацію або вібрацію на кермі, це може означати, що гальмівні диски деформовані. Це спричиняє нерівний контакт із колодками і знижує ефективність гальмування.
Скрегіт і скрип під час гальмування можуть означати, що деталі пошкоджені або зношені. Щоб оцінити їхній стан, можна оглянути візуально або виміряти товщину мікрометром чи штангенциркулем. Диски сильно зношуються під час гальмування, тому важливо регулярно перевіряти їх залишкову товщину.
Механічні пошкодження, такі як тріщини або подряпини, можна помітити під час огляду. Так само можна виявити ознаки перегріву у вигляді синіх смуг на поверхні деталі. Частота заміни дисків залежить від стилю водіння та інших факторів, але зазвичай вони можуть служити до 100 тисяч кілометрів. Важливо регулярно перевіряти їх стан. Диски замінюють попарно, але якщо один з нових дисків виявиться бракованим, можна замінити тільки його. Поряд із заміною дисків також рекомендується замінити і гальмівні колодки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…