Під час роботи двигуна в ньому можуть з’являтися відкладення – нагар і шлами. Це погіршує змащення і охолодження, що призводить до швидкого зносу деталей і може навіть спричинити поломку двигуна. Щоб цього уникнути, двигун рекомендують промивати, але як часто це треба робити?
Автоексперти радять очищати двигун від відкладень хоча б після кожної другої заміни масла. Або можна просто додавати спеціальні промивні присадки в старе масло. Вони циркулюють разом із мастилом і допомагають вимити бруд і відкладення, які потім видаляються разом із відпрацьованим маслом. Важливо лише, щоб присадки не містили агресивних речовин, які можуть пошкодити ущільнення двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…