Categories: Статті

Як іржа на гальмівних дисках впливає на ефективність гальмівної системи авто

Іржа на гальмівних дисках – це проблема, яка може виникнути у водіїв, особливо якщо автомобіль довго не використовувався. Іржа може псувати зовнішній вигляд дисків і знижувати ефективність гальмування, що впливає на безпеку на дорозі.

Коли автомобіль з легкосплавними колесами проїжджає через калюжі або довго стоїть під дощем, на гальмівних дисках може з’явитися іржа. Для цього достатньо всього кілька тижнів стоянки.

Іржа на гальмівних дисках проявляється через шорсткість поверхні дисків та появу додаткового шуму при гальмуванні. Це може підвищити навантаження на гальмівні колодки, що призведе до їх швидшого зношування. До того ж, окисна плівка на дисках діє як абразив і може знищити робочий шар колодок.

Якщо не видаляти іржу, вона поступово покриє гальмівні диски повністю. Це може погіршити зчеплення гальм і скоротити термін служби гальмівних колодок, що особливо актуально для автомобілів, які рідко використовуються.

Корозія може спричиняти тремтіння і вібрації коліс під час гальмування, особливо на високих швидкостях, що може бути неприємним для водія та пасажирів.

Іржа на гальмівних дисках сигналізує про необхідність обслуговування. Важливо регулярно перевіряти та за потреби замінювати гальмівні диски, щоб гарантувати безпеку та комфорт під час водіння. Правильний догляд за автомобілем та часте його використання допоможуть подовжити термін служби гальмівної системи.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

13 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago