Як літня спека впливає на запас ходу електромобіля
Німецький автомобільний клуб ADAC провів експеримент, щоб дізнатися, як висока температура і довгі затори впливають на запас ходу електромобілів. Результати виявилися обнадійливими для власників електрокарів.
Експеримент з Tesla Model Y
У кліматичній камері ADAC перевіряли Tesla Model Y, яка провела 8 годин при температурі +35°C зовні і +20°C всередині. Спеціальні датчики контролювали роботу клімат-контролю.
Витрати енергії та запас ходу
У таких умовах підтримка комфортної температури в салоні електромобіля вимагала лише 1,3-1,5 кіловата енергії на годину. За 8 годин роботи кондиціонер спожив 12 кіловат, що призвело до зменшення заряду батареї на 16% і скорочення запасу ходу на 64 кілометри.
Порівняння з автомобілями з ДВЗ
Для порівняння, автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння в тих же умовах споживав би 1-1,5 літра пального на годину, що дорівнює 10-15 кіловатам енергії. Це показує, що електромобілі зазвичай ефективніші, ніж традиційні автомобілі.
Результати експеримент
Експеримент ADAC продемонстрував, що навіть у спеку та під час тривалих заторів електромобілі показують прийнятний рівень витрат енергії на кондиціювання салону. Це свідчить про те, що власникам електрокарів не слід надто переживати про зменшення запасу ходу влітку, навіть у найскладніших дорожніх умовах.
Додаткові фактори
Звісно, слід враховувати, що реальні витрати енергії можуть змінюватися залежно від моделі електромобіля, стилю водіння та інших факторів. Проте загалом результати експерименту ADAC є обнадійливими і підтверджують ефективність електромобілів навіть у складних кліматичних умовах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!