Categories: Статті

Як механіки обманюють автовласників: сім поширених афер на СТО

Водії, звертаючись до автосервісу, очікують якісного обслуговування і швидкого вирішення проблем за доступну ціну. Проте інколи вони стикаються з обманом і шахрайством з боку механіків, які користуються їхньою недосвідченістю. Портал НАРОДНА ПРАВДА називає сім типових афер на СТО.

1. Завищення вартості робіт:
Майстер під час виконання роботи підвищує ціну, пояснюючи це новими проблемами та складнощами. Щоб уникнути цього, потрібно заздалегідь узгодити обсяг робіт та ціну.

2. Невиконані роботи:
Часто майстри виставляють рахунок за роботи, які насправді не були виконані. Власникам слід уважно перевіряти, за що вони платять, і за можливості контролювати виконання робіт.

3. Заміна нових деталей на вживані:
Недобросовісні механіки іноді ставлять вживані деталі, виставляючи рахунок як за нові. Завжди вимагайте повернення замінених деталей, щоб переконатися, що вас не обманули.

4. Завищення цін на запчастини:
Механіки на СТО часто продають запчастини за завищеною вартістю, використовуючи необізнаність клієнта щодо їх реальної ціни. Щоб уникнути цього, варто дізнаватися ціну заздалегідь. Найкраще – самостійно купувати запчастини за прийнятною ціною та приносити їх на СТО.

5. Переміщення деталей з одного автомобіля на інший:
За можливості перевіряйте, чи не зняли з вашого автомобіля якісь деталі під час ремонту. У таких випадках може знадобитися кваліфікована допомога.

6. Неякісний ремонт:
Часто трапляється, що гроші за ремонт взяли повністю, але проблему не вирішили. Щоб цього уникнути, обговорюйте з майстром, що і як він робитиме для усунення несправності. Також варто звертатися до сервісу, який надає гарантію на свою роботу.

7. Неправомірна заміна запчастин:
Майстри іноді замінюють справні та незношені деталі, вимагаючи за це додаткову оплату. Щоб уникнути цього, заздалегідь обговорюйте ці моменти та вимагайте повернення замінених деталей.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago