Як механіки обманюють автовласників: сім поширених афер на СТО

Водії, звертаючись до автосервісу, очікують якісного обслуговування і швидкого вирішення проблем за доступну ціну. Проте інколи вони стикаються з обманом і шахрайством з боку механіків, які користуються їхньою недосвідченістю. Портал НАРОДНА ПРАВДА називає сім типових афер на СТО.

1. Завищення вартості робіт:
Майстер під час виконання роботи підвищує ціну, пояснюючи це новими проблемами та складнощами. Щоб уникнути цього, потрібно заздалегідь узгодити обсяг робіт та ціну.

2. Невиконані роботи:
Часто майстри виставляють рахунок за роботи, які насправді не були виконані. Власникам слід уважно перевіряти, за що вони платять, і за можливості контролювати виконання робіт.

3. Заміна нових деталей на вживані:
Недобросовісні механіки іноді ставлять вживані деталі, виставляючи рахунок як за нові. Завжди вимагайте повернення замінених деталей, щоб переконатися, що вас не обманули.

4. Завищення цін на запчастини:
Механіки на СТО часто продають запчастини за завищеною вартістю, використовуючи необізнаність клієнта щодо їх реальної ціни. Щоб уникнути цього, варто дізнаватися ціну заздалегідь. Найкраще – самостійно купувати запчастини за прийнятною ціною та приносити їх на СТО.

5. Переміщення деталей з одного автомобіля на інший:
За можливості перевіряйте, чи не зняли з вашого автомобіля якісь деталі під час ремонту. У таких випадках може знадобитися кваліфікована допомога.

6. Неякісний ремонт:
Часто трапляється, що гроші за ремонт взяли повністю, але проблему не вирішили. Щоб цього уникнути, обговорюйте з майстром, що і як він робитиме для усунення несправності. Також варто звертатися до сервісу, який надає гарантію на свою роботу.

7. Неправомірна заміна запчастин:
Майстри іноді замінюють справні та незношені деталі, вимагаючи за це додаткову оплату. Щоб уникнути цього, заздалегідь обговорюйте ці моменти та вимагайте повернення замінених деталей.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також