Сьогодні більшість нових автомобілів випускається з автоматичною коробкою передач (АКПП). Вона простіша в управлінні, зручніша і зрозуміліша. Однак такий тип трансмісії має свої недоліки, серед яких виділяється крихкість і ненадійність. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», які помилки водіїв призводять до передчасного зносу «автомата».
Насамперед майстер звернув увагу на звичку агресивно стартувати з місця. Така поведінка перевантажує гідротрансформатор і фрикційні елементи. На другому місці за кількістю шкоди для АКПП – агресивна їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями.
Нічого хорошого не обіцяє «автомату» і пробуксовка. Система часто просто не здатна розпізнати, чи їде автомобіль, чи крутить колесо на місці. Також варто обмежити буксирування. Якщо воно виконується на швидкості понад 30 км/год і відстань понад 30 км, то можливі перегрів і пошкодження коробки.
Ще механік наголосив на важливості правильного прогріву трансмісії. Особливо важливо це в холодний період року, коли масло погано циркулює системою. Крім того, не варто ігнорувати заміну трансмісійного мастила. Майстер наголосив на важливості дотримання інтервалів заміни мастила, а також використання стоянкового гальма на ухилах і відмови від перевезення перевантажених причепів.
Раніше ми писали про п’ять звичок, які подовжать життя «автомату». Також механік пояснив кому не варто купувати авто з варіатором.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…