Автоматична трансмісія стала справжнім благом для автомобілістів у питанні комфорту і зручності керування транспортним засобом. Водночас її крихкість і дорожнеча в ремонті та обслуговуванні також додали головного болю автовласникам. Досвідчений автомеханік звернув увагу в коментарі «SUV News», що багато що у випадку з АКПП залежить від умов її експлуатації. За умови правильного підходу, за словами фахівця, можна значно продовжити термін служби коробки.
Насамперед майстер зазначає, що українці нерідко ігнорують такий важливий елемент, як прогрів трансмісії. Остання має вкритися мастилом як слід, щоб уникнути передчасного зносу фрикційних елементів. Для цього важливо, щоб машина попрацювала в щадному режимі 5-10 хвилин. Це стосується як роботи на холостому ходу, так і початку руху.
Перші кілька кілометрів шляху механік рекомендує проїжджати плавно, без різких прискорень або гальмувань на низьких оборотах. Після цього можна підвищувати діапазон роботи двигуна до 3 000 обертів на хвилину і більше.
Крім того механік вказав на поширену звичку тримати руку на важелі КПП і різко перемикати режими селектора. Так часто роблять водії, які переходять з «механіки» на «автомат». Але якщо в першому випадку подібна поведінка не настільки згубна для трансмісії, то в другому грубість категорично неприпустима.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…