Автоматична трансмісія стала справжнім благом для автомобілістів у питанні комфорту і зручності керування транспортним засобом. Водночас її крихкість і дорожнеча в ремонті та обслуговуванні також додали головного болю автовласникам. Досвідчений автомеханік звернув увагу в коментарі «SUV News», що багато що у випадку з АКПП залежить від умов її експлуатації. За умови правильного підходу, за словами фахівця, можна значно продовжити термін служби коробки.
Насамперед майстер зазначає, що українці нерідко ігнорують такий важливий елемент, як прогрів трансмісії. Остання має вкритися мастилом як слід, щоб уникнути передчасного зносу фрикційних елементів. Для цього важливо, щоб машина попрацювала в щадному режимі 5-10 хвилин. Це стосується як роботи на холостому ходу, так і початку руху.
Перші кілька кілометрів шляху механік рекомендує проїжджати плавно, без різких прискорень або гальмувань на низьких оборотах. Після цього можна підвищувати діапазон роботи двигуна до 3 000 обертів на хвилину і більше.
Крім того механік вказав на поширену звичку тримати руку на важелі КПП і різко перемикати режими селектора. Так часто роблять водії, які переходять з «механіки» на «автомат». Але якщо в першому випадку подібна поведінка не настільки згубна для трансмісії, то в другому грубість категорично неприпустима.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…