Автоматична коробка передач є одним з найдорожчих компонентів автомобіля. Тому багато водіїв шукають способи продовжити її термін служби. Експерт з порталу ampercar.com запропонував п’ять порад для збільшення ресурсу автоматичної трансмісії.
Багато водіїв звертають увагу тільки на прогрів двигуна, забуваючи про коробку передач. Вони помилково думають, що якщо двигун працює, то й коробка прогрівається. Частково це так, але насправді вона отримує дуже мало тепла. Щоб олива в коробці нагрілася до потрібної температури, потрібно 5-10 хвилин їзди.
Багато водіїв прогрівають тільки двигун, не думаючи про коробку передач. Вони вважають, що якщо двигун працює, то й коробка гріється. Це частково правда, але тепла в ній майже немає. Щоб олива в коробці нагрілася, треба проїхати 5-10 хвилин.
Використання нейтральної передачі на автоматичних коробках передач має свої правила. Часте перемикання з режиму “D” (рух вперед) на режим “N” (нейтраль) може скоротити ресурс коробки передач. Також не можна перемикати з “D” на “R” (рух назад) при високих оборотах двигуна, наприклад, коли виїжджаєте з бруду, розгойдувавши машину.
Паркуючи машину з автоматичною коробкою передач на ухилі, не можна використовувати лише режим “P” (паркінг). Спочатку потрібно поставити авто на гальмо стоянки, а потім вже перемикати на “P”. Це допоможе зменшити навантаження на трансмісію та продовжить її службу.
Також, якщо потрібно буксирувати машину з автоматом, двигун повинен бути увімкнений, і буксирувати можна не більше 30 км. Якщо двигун не заводиться, краще викликати евакуатор.
Багато водіїв прогрівають тільки двигун, не думаючи про коробку передач. Вони вважають, що якщо двигун працює, то й коробка гріється. Це частково правда, але тепла в ній майже немає. Щоб олива в коробці нагрілася, треба проїхати 5-10 хвилин.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…