Сьогодні турбовані двигуни вже не є рідкістю на українському ринку автомобілів. Їх ставлять не тільки потужні преміальні моделі, але навіть на малолітражні бюджетники. При цьому термін служби таких моторів нерідко обмежений через високу інтенсивність роботи. Без капітального ремонту або заміни турбіни вони можуть пройти близько 150 000 кілометрів. Водночас багато що залежить від умов обслуговування та експлуатації. Портал Zubr виділяє п’ять важливих рекомендацій, що дають змогу продовжити термін служби агрегату з наддувом.
Оскільки турбомотори працюють в екстремальних умовах, то ресурс їхньої моторної оливи також обмежений. Міняти мастило кожні 10 000 – 15 000 кілометрів, як у звичайних двигунах, тут не варіант. Рекомендується проводити заміну лубриканта вдвічі частіше.
Оскільки турбіна потребує розкручування до божевільних обертів, їй потрібне максимально правильне і якісне мастило. Для цього важливо як слід прогрівати двигун перед початком експлуатації. Нехтувати прогріванням турбомотора – прямий шлях до капітального ремонту.
Оскільки турбований двигун працює під величезними навантаженнями, то нагрівається до вкрай високої температури. Якщо одразу після їзди, наприклад, шосе, різко заглушити такий мотор, то масляний насос вимкнеться і лубрикант припинить циркулювати по системі, охолоджуючи силову установку. Унаслідок різкого перепаду температур у двигуні утворюється конденсат, який змішується з мастилом і утворює емульсію. Крім того на стінках двигуна утворюються тріщини, що призводить до передчасного зносу.
Незважаючи на те, що турбомотор потребує якісного прогрівання, занадто довго залишати його працювати на холостому ходу (понад 20 хвилин) також не рекомендується через ризик вигоряння оливи та утворення нагару.
Категорично не можна їздити на турбомоторі з низькими оборотами і високою передачею. Через це тиск оливи в системі падає, а турбокомпресор зазнає масляного голодування і швидко зношується.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі мають безліч сигнальних ламп на приладовій панелі, які допомагають водієві зрозуміти, що з…
Обкатка нового автомобіля вимагає уважного та відповідального ставлення водія до транспортного засобу. Автоексперти пояснили «SUV…
Ремінь ГРМ - звичайний витратний матеріал в автомобілі, який сам по собі не є супердорогим,…
Сьогодні японський бренд Toyota є безумовним лідером на глобальному ринку за кількістю та якістю виробленої…
Гальмівна система в будь-якому автомобілі є найважливішим елементом управління, без якої безпечну експлуатацію транспортного засобу…
Сьогодні турбовані двигуни вже не є чимось преміальним і дорогим. Їх ставлять нерідко навіть на…