Як спекотна погода впливає на ефективність і пробіг електромобіля
Влітку власники електромобілів зустрічаються з новими проблемами через високі температури. Хоча їм не треба хвилюватися про перегрів двигуна, як водіям бензинових і дизельних авто, сильна спека може вплинути на роботу їхніх машин і зруйнувати плани.
Зокрема, дослідження AAA показало, що при температурі 35 градусів Цельсія середній запас ходу електромобіля скорочується на 17%, якщо кондиціонер увімкнений, у порівнянні з показниками при 24 градусах. Дослідження Recurrent дає ще гірші результати: електромобілі можуть втратити від 20% до 30% запасу ходу, коли температура перевищує 35 градусів.
Влітку електромобілі втрачають менше заряду, ніж взимку, що добре. Взимку батареї, як у Tesla, можуть не заряджатися на морозі, але влітку такої проблеми немає. Проте, висока температура може погано впливати на акумулятор, змушуючи його працювати більше, що зменшує його ефективність і запас ходу. Тобто, в спеку батарея може утримувати менше заряду і машина проїде менше.
У спеку система охолодження акумулятора працює більше, щоб розсіювати тепло, що утворюється під час зарядки. Це означає, що зарядка стає менш ефективною. Високі температури також можуть призвести до того, що система захисту автомобіля автоматично уповільнює зарядку, коли акумулятор перегрівається, щоб не допустити його пошкодження.
Що робити, щоб полегшити життя електромобіля у спеку
Щоб допомогти електромобілю в спеку, можна паркувати його в тіні або гаражі, щоб батарея не перегрівалась. Ще один корисний спосіб – це попереднє кондиціонування. Якщо у вас сучасний електромобіль, ви можете заздалегідь охолодити салон і батарею дистанційно перед поїздкою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!