Categories: Статті

Як залити повний бак: розкрито метод «обману» заправного пістолета на АЗС

Багато водіїв знають, що заправний пістолет на АЗС сам зупиняє подачу пального, коли бак заповнений. Це дуже зручно, адже не потрібно постійно стежити за заправкою. Але як пістолет “розуміє”, що бак вже повний? На це запитання відповів керівник АЗС.

На перший погляд, заправний пістолет здається простим пристроєм. Але це не так. Усередині нього немає електроніки чи мікропроцесорів — він працює лише за допомогою механіки. Це зроблено тому, що електронні пристрої можуть бути небезпечними через пари палива. Хоча сучасні насоси вирішують цю проблему, пістолет залишається механічним, що робить його надійним.

Читайте також:

Може призвести до ДТП: водіїв попередили про поширену зимову небезпеку

Чому не рекомендується довго користуватися кондиціонером взимку

Принцип роботи пістолета простий. Водій вставляє його в бак і натискає важіль. Після цього паливо починає надходити в бак, адже клапан відкритий, і потік нічого не блокує. Важіль пістолета також з’єднаний із запобіжником, який контролює подачу пального.

Заправний пістолет можна порівняти з пульверизатором. У ньому є канал для повітря, через який повітря з бензобака потрапляє в мембрану. Мембрана контролює запобіжник, і поки бак не заповниться, мембрана залишається у верхньому положенні. Коли пістолет потрапляє в паливо, потік повітря припиняється, і це знижує тиск над мембраною. Тому вона опускається, і спрацьовує запобіжник, зупиняючи подачу пального. Водій чує характерне клацання, яке сигналізує, що подача припинена. Якщо ж водій вважає, що бак ще не повний, він може трохи підняти пістолет і натиснути на важіль, але зазвичай це не потрібно.

Деякі водії, не довіряючи механізму пістолета, після його клацання продовжують заправлятися. Але цього робити не можна, бо можна пошкодити систему вентиляції бензобаку. Вона має кілька клапанів, один з яких гравітаційний, що закриває трубку вентиляції, якщо машина різко нахиляється, щоб паливо не пролилося під час аварії. Є також вентиляційний клапан, який забезпечує подачу повітря, щоб у баку не створювався низький тиск. Якщо бак переповнюється, ці клапани не можуть нормально працювати, і палець може витікати через дренажну трубку, що розташована за крилом машини. Це може привести до витоку пального і навіть пожежі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Share
автор
Vladislava

Recent Posts

Тріщина на лобовому склі: чи можуть за це позбавити водійських прав в Україні

Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з пошкодженням лобового скла. Каміння, що вилітає з-під…

4 години ago

Коли пробіг – не показник: як зрозуміти, що час міняти ремінь ГРМ

Ремінь ГРМ в автомобілі відіграє важливу роль, однак є при цьому звичайним розхідником, який слід…

8 години ago

Жах автомеханіка: п’ять проблемних кросоверів Ford, які краще оминати стороною

Не дивлячись на те, що бренд Ford є визнаним лідером у сегменті SUV, далеко не…

10 години ago

Volkswagen змінює курс: виробник зробить ставку на класичні гібриди

Німецький автоконцерн Volkswagen планує змінити свою стратегію на найближчі роки, зробивши ставку на класичні гібриди…

13 години ago

В Україні засвітився найдешевший кросовер Alfa Romeo: фото

В Україні помітили одну з перших моделей нового кросовера Alfa Romeo Junior. Фотографії найдешевшої моделі…

16 години ago

Як не можна їздити на машині з «автоматом»: помилки, які вбивають АКПП

Сьогодні більшість нових автомобілів випускається з автоматичною коробкою передач (АКПП). Вона простіша в управлінні, зручніша…

19 години ago