Сьогодні турбовані двигуни вже не є чимось преміальним і дорогим. Їх ставлять нерідко навіть на бюджетні малолітражні моделі, тому все більше українських водіїв стикається з турбіною. З мінусів – такі агрегати схильні до швидкого зносу через те, що розкручуються до 150 000 обертів на хвилину і нагріваються до 900 градусів. У зв’язку з цим термін служби турбомотора може становити 100 000 – 150 000 кілометрів, після чого йому потрібен серйозний ремонт або заміна. На щастя, є просте правило, яке дасть змогу продовжити життя двигуну з наддувом. Досвідчений автомеханік розкрив його «SUV News».
Зокрема, фахівець порекомендував не відключати різко мотор після закінчення поїздки, особливо, якщо йшлося про тривалий переїзд шосе. Все тому, що в такій ситуації переривається робота системи охолодження. У підсумку турбокомпресор миттєво перегріється і може вийти з ладу.
За словами фахівця, найчастіше такі ситуації відбуваються під час заїзду на АЗС або після їзди бездоріжжям, коли двигун працює під навантаженням і не охолоджується належним чином через відсутність зустрічного потоку повітря.
Механік рекомендує перед тим, як заглушити двигун, дати йому попрацювати на холостих обертах 2-3 хвилини. У цей період турбіна не буде перевантажена, масло і антифриз продовжать циркулювати по системі, забираючи у мотора зайве тепло. Якщо машина експлуатувалася за екстремальних навантажень, варто дати їй «відпочити» трохи довше, перш ніж вимикати запалювання.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…