Окрім спеціальних поставок для ЗСУ, до кінця року українці можуть без ПДВ ввозити як легкові, так і вантажні електромобілі. Це знижує кінцеву вартість і робить «зелені» авто доступнішими, пише Brokstar.
Легкові електромобілі: мито – 0%, збір до Пенсійного фонду – 0%. Під час розмитнення сплачується лише акциз у розмірі 1 євро за 1 кВт·год ємності акумулятора.
Вантажні електромобілі: імпорт з країн ЄС за наявності сертифіката EUR.1 також звільняється від мита (0%). Це сприяє оновленню автопарку підприємств і економії на логістиці.
Читайте також: Скільки реально коштує утримання авто в Україні в 2025 році: податки, пальне, страхування
Увага: гібриди (електродвигун + бензиновий чи дизельний двигун) розмитнюються за загальними правилами: ПДВ 20% + мито 10%.
У вересні 2023 року на українському ринку BEV встановили новий рекорд – зареєстровано майже 9 200 електромобілів. Лідери реєстрацій за місяць:
Зростання кількості електрокарів позитивно впливає на екологічну ситуацію в країні та розвиває інфраструктуру зарядних станцій.
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…