Categories: Статті

Які автозапчастини не можна купувати вживаними: поради експерта

В умовах постійного зростання цін і погіршення добробуту українські автомобілісти постійно шукають способи заощадити на експлуатації своїх транспортних засобів. Одним із рішень нерідко буває купівля вживаних запчастин. Директор станції автосервісу розповів порталу ampercar.com, коли це абсолютно недоречно і навіть небезпечно.

Елементи гальмівної системи

Уживані гальмівні колодки, диски та супорти можуть мати прихований знос, який неможливо точно оцінити візуально. Використання пошкоджених або зношених гальм може бути небезпечним і категорично не рекомендується.

Подушки та ремені безпеки

Ці елементи відповідають за порятунок життів в екстрених ситуаціях. Економити на них також не можна. Тим паче, що вживані ремені та подушки нерідко мають сліди зносу та пошкоджень.

Електронні компоненти

Блоки управління, стартери, генератори і датчики чутливі до вологи і перепадів напруги. Перевірити їх справність без спеціального обладнання складно, а несправність може призвести до збоїв у роботі всієї електросистеми автомобіля.

Деталі двигуна і трансмісії

Купівля старих паливних насосів, форсунок, бензобаків, ременів і ланцюгів ГРМ, натягувачів, турбін і зчеплень – великий ризик. Якщо ви зважитеся на їх використання у своєму авто, то будьте готові розщедритися на більш серйозний і дорогий ремонт.

Елементи підвіски

Амортизатори, кульові опори і сайлентблоки зношуються від пробігу і навантажень. Вони можуть здаватися цілими, але при цьому зношені. Це може негативно позначитися на керованості та безпеці.

Витратні матеріали та акумулятори

Свічки запалювання, фільтри, ремені ГРМ, каталізатори та акумулятори – все це має обмежений ресурс і купувати на вторинному ринку не рекомендується. Деякі з витратних матеріалів і зовсім перевірити практично неможливо без розбирання.

Коли купівля вживаних запчастин виправдана?

За словами фахівця, на «вторинці» цілком можна купувати такі елементи, як кузовні деталі, колісні диски, дзеркала і елементи інтер’єру. Якщо у них гарний зовнішній вигляд і відсутні дефекти, то в цьому немає нічого страшного.

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

16 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago