Корозія швидше поширюється на задню частину кузова автомобіля через те, що саме там найбільше збираються пісок, реагенти, вода та інші дрібні частки, які сприяють її розвитку. Це може призвести до пошкодження ніші запасного колеса, місця кріплення підрамника та колісних арок.
Експерти вважають, що ще однією проблемною зоною автомобілів, коли йдеться про корозію, є пороги. На них зазвичай з’являється ржавчина у місцях, які спочатку закриті спеціальними пластиковими захисними елементами. Під час експлуатації ці захисні елементи накопичують бруд і пісок, що сприяє появі іржі під впливом вологи.
Середня частина автомобіля має кращий захист від корозії, оскільки туди рідше потрапляють волога і пісок. Найменше пошкодження зазнає передня частина машини, особливо моторний відсік, де зазвичай волога і середовище менш агресивні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
У США подали колективний позов проти компанії Tesla, звинувачуючи автовиробника в цілеспрямованій маніпуляції з показаннями…
Фотошпигуни Carscoops засікли на європейських дорогах новий субкомпактний кросовер Renault Clio шостого покоління. Прем'єра новинки…
Нерідко українські водії стикаються з обмеженням швидкості, встановленим відповідними дорожніми знаками 3.29 без додаткових вказівників.…
Несплата штрафу ПДР в Україні має далекосяжні наслідки, які можуть бути набагато серйознішими, ніж фінансові…
З приходом весни на українських дорогах дедалі частіше можна зустріти ледь помітну або практично стерту…
Нерідко на вторинному ринку можна зустріти відносно новий старий автомобіль, який раніше використовувався в таксі…