Корозія швидше поширюється на задню частину кузова автомобіля через те, що саме там найбільше збираються пісок, реагенти, вода та інші дрібні частки, які сприяють її розвитку. Це може призвести до пошкодження ніші запасного колеса, місця кріплення підрамника та колісних арок.
Експерти вважають, що ще однією проблемною зоною автомобілів, коли йдеться про корозію, є пороги. На них зазвичай з’являється ржавчина у місцях, які спочатку закриті спеціальними пластиковими захисними елементами. Під час експлуатації ці захисні елементи накопичують бруд і пісок, що сприяє появі іржі під впливом вологи.
Середня частина автомобіля має кращий захист від корозії, оскільки туди рідше потрапляють волога і пісок. Найменше пошкодження зазнає передня частина машини, особливо моторний відсік, де зазвичай волога і середовище менш агресивні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Експерт радить, що коли ви сідаєте у розігріті авто, не треба одразу вмикати кондиціонер. Спочатку…
Більшість власників вибирають приватні сервісні центри для ремонту своїх автомобілів, що може призвести до різних…
Під час керування автомобілем майже кожен водій може зіткнутися з ілюзіями. У певних умовах це…
Німецькі автовиробники різко розкритикували рішення Європейського Союзу запровадити нові мита на китайські електромобілі. BMW та…
Аналітики Picodi Україна провели дослідження, щоб визначити, скільки бензину можуть придбати українці та жителі інших…
Багато хто думає, що високим водіям підходять тільки високі машини, як-от позашляховики. Але це не…