Корозія швидше поширюється на задню частину кузова автомобіля через те, що саме там найбільше збираються пісок, реагенти, вода та інші дрібні частки, які сприяють її розвитку. Це може призвести до пошкодження ніші запасного колеса, місця кріплення підрамника та колісних арок.
Експерти вважають, що ще однією проблемною зоною автомобілів, коли йдеться про корозію, є пороги. На них зазвичай з’являється ржавчина у місцях, які спочатку закриті спеціальними пластиковими захисними елементами. Під час експлуатації ці захисні елементи накопичують бруд і пісок, що сприяє появі іржі під впливом вологи.
Середня частина автомобіля має кращий захист від корозії, оскільки туди рідше потрапляють волога і пісок. Найменше пошкодження зазнає передня частина машини, особливо моторний відсік, де зазвичай волога і середовище менш агресивні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…