Корозія швидше поширюється на задню частину кузова автомобіля через те, що саме там найбільше збираються пісок, реагенти, вода та інші дрібні частки, які сприяють її розвитку. Це може призвести до пошкодження ніші запасного колеса, місця кріплення підрамника та колісних арок.
Експерти вважають, що ще однією проблемною зоною автомобілів, коли йдеться про корозію, є пороги. На них зазвичай з’являється ржавчина у місцях, які спочатку закриті спеціальними пластиковими захисними елементами. Під час експлуатації ці захисні елементи накопичують бруд і пісок, що сприяє появі іржі під впливом вологи.
Середня частина автомобіля має кращий захист від корозії, оскільки туди рідше потрапляють волога і пісок. Найменше пошкодження зазнає передня частина машини, особливо моторний відсік, де зазвичай волога і середовище менш агресивні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…