Які двигуни не бояться загину клапанів при розриві ременя ГРМ
Розрив ременя ГРМ може стати серйозною проблемою для будь-якого водія, оскільки ремонт коштуватиме дорого. Важливо регулярно перевіряти стан ременя, але іноді він може порватися раптово. Тому, щоб уникнути поломки двигуна, краще заздалегідь вибрати машину з двигуном, який менш схильний до таких проблем.
Автомеханік пояснив, що коли рветься ремінь ГРМ, клапани зупиняються, а поршні продовжують рух. Через це поршні можуть вдарити по клапанам, пошкодивши їх і головку блоку циліндрів.
Класичні восьмиклапанні двигуни рідко мають проблеми з обривом ременя ГРМ, але вони застаріли й майже не використовуються в сучасних авто. Тому експерти радять регулярно перевіряти ремінь ГРМ і змінювати його кожні 80 000 – 120 000 кілометрів. Як альтернатива, можна розглянути варіант з ланцюгом ГРМ, який не рветься, але має інші недоліки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!