Їзда під час дощу сама по собі небезпечна через слизьку дорожню поверхню і погіршення видимості. Однак водій може ще більше погіршити ситуацію, неправильно налаштовуючи свій автомобіль. Портал auto.bigmir.net назвав низку функцій у сучасній машині, які активувати під час опадів категорично не можна.
Система адаптована для допомоги водієві в нормальних умовах. У дощ вона більше заважатиме, ніж допомагатиме. У підсумку ви ризикуєте і зовсім втратити контроль над авто.
Протитуманні фари потрібні для їзди тільки в туман. В інших випадках, зокрема, під час дощу вони можуть навпаки – погіршити огляд для водія.
Автоматична система осушення повітря може не впоратися з проблемою запотівання вікон при сильній вологості. У такій ситуації краще вручну перенаправити потоки повітря на лобове скло.
Автоматизовані системи не завжди працюють коректно, через що двірники просто не активуються тоді, коли це потрібно.
Якщо вікно холодне, різкий нагрів і перепад температур може призвести до їх пошкодження.
Якщо ви їдете нестійкою та слизькою поверхнею, краще перейти в ручний режим, оскільки автоматична трансмісія не здатна адаптуватися сама під такі дорожні умови.
Аварійна сигналізація вмикається в разі технічних несправностей, засліплення фарами зустрічного транспорту або вимушеної зупинки. Якщо ви просто увімкнули «аварійку» через дощ без інших вагомих причин, то це може дезорієнтувати водіїв.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…