Як відомо, для максимально коректної перевірки рівня оливи в двигуні робити це потрібно на охолодженому моторі. Однак у деяких ситуаціях правильним буде перевіряти мастило під час роботи силової установки. Досвідчений моторист пояснив «SUV News», що це дає.
Насамперед варто звернути увагу на те, як легко відкривається кришка оливозаливної горловини на працюючому двигуні та як легко витягується щуп. Це важливо, оскільки гази з камери згоряння мають виходити через колектор, а не накопичуватися в моторі. Це відбувається за допомогою спеціального клапана, що перенаправляє потоки газів.
Якщо мембрана, що відповідає за регулювання тиску в картері двигуна, зношується, то клапан залипає у відкритому стані. У такій ситуації відбувається безконтрольне всмоктування оливи, її вигоряння і поява сизого диму з вихлопної системи. Якщо при цьому щуп витягується насилу, то усунути несправність можна буде шляхом заміни зношеного клапана. Але коли щуп сам «вискакує» без особливих зусиль, то вам, ймовірно, доведеться зіткнутися з капітальним ремонтом двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…