Головна запорука довговічності будь-якого автомобільного двигуна – правильна експлуатація. Важливо тут те, на яких обертах ви їздите. Є думка, що для мотора шкідливі тільки занадто високі оберти, але досвідчений моторист пояснив «SUV News», що занадто низькі оберти також можуть «вбити» вашу силову установку.
Високі оберти
На високих обертах двигун швидко перегрівається, а циліндри і поршні передчасно зношуються. Крім того з’являється підвищена витрата палива. Є також ризик пошкодження клапанів і турбонагнітача.
Низькі оберти
Постійна їзда на занадто низьких обертах призводить до масляного голодування, оскільки масляний насос не працює належним чином і не ганяє по системі мастило. Через недостатню обробку деталей двигуна, що труться, лубрикантом вони швидко зношуються. Це стосується підшипників і поршневих кілець. Крім того, в двигуні утворюється нагар через неповне згоряння палива.
Якщо у вас бензиновий автомобіль, моторист рекомендує експлуатувати двигун у діапазоні 1800-4000 обертів на хвилину. Найкраще їздити на постійній швидкості, плавно, без зайвих прискорень і гальмувань.
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…