Двигун в автомобілі – ключовий агрегат, його поломка робить подальшу експлуатацію транспортного засобу неможливою. Саме тому під час вибору нового або вживаного авто важливо насамперед звертати увагу на силову установку. Відомий автоексперт, автор YouTube-блогу Scottish Car Clan розповів про один мотор, автомобілів з яким краще уникати за всяку ціну.
Цей двигун уперше з’явився у 2012 році і відтоді швидко став популярним завдяки поєднанню компактності та ефективності. Його ставили на Fiesta, Focus, EcoSport та інші моделі Ford. Однак поширений мотор мав один серйозний недолік: ремінь ГРМ проходить через картер двигуна і постійно контактує з гарячим маслом. У зв’язку з цим гумовий елемент починає швидко руйнуватися, а його частинки потрапляють до системи змащення, засмічуючи оливоприймач і масляні канали. Такий процес провокує вже проблеми з двигуном, який перегрівається і швидше зношується.
Ford рекомендує міняти ремінь ГРМ раз на 10 років або кожні 240 000 км, але експерти радять робити це щонайменше вдвічі частіше і регулярно стежити за станом цієї деталі.
Такі самі проблеми, як і в EcoBoost, має двигун 1.2 PureTech від Stellantis. Його ставили на машини Peugeot, Citroën і Opel до 2023 року. Тут ремінь ГРМ також руйнується, засмічуючи масло.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…