Останні дослідження Німецького журналу Apotheken Umschau показують, що майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує сідати за кермо, що викликає занепокоєння серед фахівців із безпеки дорожнього руху.
Статистика свідчить про те, що старші водії мають підвищений ризик потрапляння в дорожньо-транспортні пригоди. Основною причиною цього є природне зниження швидкості реакції та здатності до концентрації, що з роками може погіршуватися.
Лікар загальної практики Інгрід Деншель підтверджує ці побоювання. Вона акцентує увагу на важливості індивідуального підходу при обмеженні водійських прав для старших водіїв, беручи до уваги їхній фізичний та психологічний стан.
Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, висловлює думку про необхідність впровадження вікових обмежень для водіїв після 75 років. На його переконання, до цього віку більшість старших водіїв ще здатні безпечно керувати автомобілем.
Однак психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може стати їхньою перевагою на дорозі. Вона закликає водіїв уважно стежити за своїм здоров’ям і добровільно відмовлятися від водіння, якщо з’являються ознаки когнітивних порушень.
Це цікаво: Податок на авто в 2025 році: кому доведеться платити і скільки
Таким чином, питання про допустимість водіїв старшого віку за кермом автомобіля стає все більш актуальним. Важливо знайти баланс між безпекою на дорогах та правами водіїв, які мають великий досвід за спиною. Чи варто вводити нові вікові обмеження, чи може відстеження здоров’я самих водіїв стане виходом із ситуації? Ці питання потребують вдумливого аналізу та обговорення.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…