Categories: Статті

За кермо заборонено: кому з водіїв більше не можна керувати автомобілем

Останні дослідження Німецького журналу Apotheken Umschau показують, що майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує сідати за кермо, що викликає занепокоєння серед фахівців із безпеки дорожнього руху.

Проблеми з безпекою

Статистика свідчить про те, що старші водії мають підвищений ризик потрапляння в дорожньо-транспортні пригоди. Основною причиною цього є природне зниження швидкості реакції та здатності до концентрації, що з роками може погіршуватися.

Лікар загальної практики Інгрід Деншель підтверджує ці побоювання. Вона акцентує увагу на важливості індивідуального підходу при обмеженні водійських прав для старших водіїв, беручи до уваги їхній фізичний та психологічний стан.

Пропозиції щодо вікових обмежень

Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, висловлює думку про необхідність впровадження вікових обмежень для водіїв після 75 років. На його переконання, до цього віку більшість старших водіїв ще здатні безпечно керувати автомобілем.

Однак психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може стати їхньою перевагою на дорозі. Вона закликає водіїв уважно стежити за своїм здоров’ям і добровільно відмовлятися від водіння, якщо з’являються ознаки когнітивних порушень.

Це цікаво: Податок на авто в 2025 році: кому доведеться платити і скільки

Висновки

Таким чином, питання про допустимість водіїв старшого віку за кермом автомобіля стає все більш актуальним. Важливо знайти баланс між безпекою на дорогах та правами водіїв, які мають великий досвід за спиною. Чи варто вводити нові вікові обмеження, чи може відстеження здоров’я самих водіїв стане виходом із ситуації? Ці питання потребують вдумливого аналізу та обговорення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago