Categories: Статті

За кермо заборонено: кому з водіїв більше не можна керувати автомобілем

Останні дослідження Німецького журналу Apotheken Umschau показують, що майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує сідати за кермо, що викликає занепокоєння серед фахівців із безпеки дорожнього руху.

Проблеми з безпекою

Статистика свідчить про те, що старші водії мають підвищений ризик потрапляння в дорожньо-транспортні пригоди. Основною причиною цього є природне зниження швидкості реакції та здатності до концентрації, що з роками може погіршуватися.

Лікар загальної практики Інгрід Деншель підтверджує ці побоювання. Вона акцентує увагу на важливості індивідуального підходу при обмеженні водійських прав для старших водіїв, беручи до уваги їхній фізичний та психологічний стан.

Пропозиції щодо вікових обмежень

Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, висловлює думку про необхідність впровадження вікових обмежень для водіїв після 75 років. На його переконання, до цього віку більшість старших водіїв ще здатні безпечно керувати автомобілем.

Однак психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може стати їхньою перевагою на дорозі. Вона закликає водіїв уважно стежити за своїм здоров’ям і добровільно відмовлятися від водіння, якщо з’являються ознаки когнітивних порушень.

Це цікаво: Податок на авто в 2025 році: кому доведеться платити і скільки

Висновки

Таким чином, питання про допустимість водіїв старшого віку за кермом автомобіля стає все більш актуальним. Важливо знайти баланс між безпекою на дорогах та правами водіїв, які мають великий досвід за спиною. Чи варто вводити нові вікові обмеження, чи може відстеження здоров’я самих водіїв стане виходом із ситуації? Ці питання потребують вдумливого аналізу та обговорення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

16 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago