Categories: Статті

За кермо заборонено: які водії більше не можуть керувати автомобілем

Дані з німецького журналу Apotheken Umschau справді вражають: майже половина європейських водіїв старше 75 років все ще сідає за кермо, що викликає серйозну заклопотаність у експертів з безпеки дорожнього руху.

Проблеми з безпекою

Статистика свідчить про те, що старші водії стикаються з підвищеним ризиком потрапляння у дорожньо-транспортні пригоди. Це часто пов’язано з природним зниженням швидкості реакції та здатності до концентрації.

Лікар загальної практики Інгрід Деншель підкреслює важливість індивідуального підходу до обмеження водіїв старшого віку. Вона вважає, що слід враховувати фізичний та психологічний стан кожного водія перед тим, як приймати рішення про позбавлення їх права керування.

Пропозиції щодо вікових обмежень

Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, підтримує ідею встановлення вікових обмежень для водіїв після 75 років. За його словами, до цього віку більшість літніх водіїв все ще здатні безпечно керувати автомобілем.

Проте психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може бути їхньою перевагою. Вона підкреслює, що важливо, щоб вони уважно стежили за своїм здоров’ям та добровільно відмовлялися від керування, якщо з’являються перші ознаки когнітивних порушень.

Висновок

Отже, питання допуску водіїв старшого віку до керування автомобілем стає дедалі актуальнішим. Важливо знайти баланс між безпекою на дорогах та правами тих, хто має багатий досвід водіння. У сучасному світі, де безпека є пріоритетом, розумний підхід до цього питання стає надзвичайно важливим.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago