Categories: Статті

Захисні антигравійні плівки для автомобіля: переваги та недоліки

Власник автомобіля, якому справді дорога машина, не може без болю в серці дивитися на численні подряпини на його улюбленому авто. Але автовласники, які справді дорожать своїм транспортним засобом, знають, що оклейка авто плівкою вбереже їх автомобіль від деформації. У нашій статті ми розповімо про те, навіщо потрібні антигравійні плівки, у чому їх переваги та недоліки.

Навіщо потрібні антигравійні плівки

Основне завдання антигравійної плівки – захистити автомобіль від подряпин та відколів. Плівка здатна приймати весь удар щебеню на себе, не дозволяючи йому завдавати шкоди автомобілю. Після ударів щебеню можна виявити пошкодження лише на плівці. Після зняття плівки автомобіль не потрібно перефарбовувати або полірувати, адже він не матиме жодних пошкоджень.

Тонування авто у Києві може робитися на окремі ділянки машини чи весь транспортний засіб. Захисне покриття рекомендується використовувати на таких ділянках як передня частина крил, бампер, фронтальна частина капота, фари, туманки, дверні отвори.

Переваги антигравійної плівки

Поліуретанова захисна плівка має безліч переваг:

  • Дозволяє уникнути подряпин та сколів;
  • Захищає автомобіль від впливу хімічних препаратів;
  • Не потребує особливого догляду.

Але найголовнішою перевагою захисної плівки є вартість цієї послуги, яка коштує значно дешевше, ніж перефарбування автомобіля.

Як клеїти антигравійну плівку

З перевагами антигравійної плівки ми вже ознайомилися. Але ця плівка також має і недолік – відсутність можливості самостійного наклеювання. Якщо захисну плівку клеїти на автомобіль не правильно, це може призвести до серйозних помилок. Саме тому цим мають займатися виключно професіонали своєї справи.

Звернувшись до детейлінгового сервісу RE:AVTO за процедурою захисту автомобіля, ви гарантовано отримаєте:

  • Швидке та якісне обклеювання автомобіля;
  • Виправдану вартість роботи;
  • Допомога у правильному виборі пакету для обклеювання авто.

 

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago