Моторне мастило в автомобілі виробляється з урахуванням потенційно екстремальних умов експлуатації та зберігає свої властивості в найскладніших ситуаціях. Водночас іноді ситуація долає «поріг міцності» і робить мастило не тільки марним, а й небезпечним. Досвідчений моторист розповів «SUV News», за якої температури лубрикант для двигуна може замерзнути.
Він нагадав, що моторні оливи мають різний показник в’язкості, від якого залежить здатність мастила покривати фрикційні елементи захисною плівкою. Температура вносить свої корективи в цей параметр, оскільки на морозі в’язкість зростає, а на спеці – знижується. У підсумку взимку лубрикант може бути занадто густим, а влітку – текучим.
Моторист зазначає, що більшість мінеральних олив застигає за -15 градусів, напівсинтетичні непридатні до використання за -25 градусів, а синтетичні до -40 градусів за Цельсієм. Зрозуміло, запускати мотор за таких температур небезпечно, оскільки застигле мастило може не тільки не змащувати деталі, а й блокувати їх, що призводить до заклинювання двигуна.
Експерт попереджає, що поріг замерзання оливи залежить і від терміну її використання. Старе мастило може замерзати за набагато вищих температур, оскільки вже частково втратило свої властивості.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Власники автомобілів, привезених зі США, стикаються з проблемами під час експлуатації своїх транспортних засобів в…
Українці дедалі рідше хочуть купувати седани і хетчбеки, віддаючи перевагу більш комфортним і вседорожнім кросоверам.…
Водії зі стажем пам'ятають старий дідівський лайфхак із картоном, який дає змогу швидше прогріти двигун…
Німецький автовиробник Audi дуже активно працює в сегменті кросоверів, маючи у своїй лінійці цілу низку…
Третя генерація популярного кросовера Peugeot 3008 успішно дебютувала на ринку. Недорога модель вже викликала ажіотаж…
Кросовер Mitsubishi Outlander, що конкурує на ринку з лідером сегмента Toyota RAV4, отримав нову позашляхову…