Categories: Автоновини

Автомобілі для п’яниць відтепер повинні мати алкогольний замок

В Італії з 2 липня 2025 року набув чинності указ про обов’язкове встановлення в автомобілях приладу Alcolock для водіїв-рецидивістів, які раніше були спіймані за кермом у стані алкогольного сп’яніння,  повідомляє en.ilsole24ore.

Подібна практика вже діє в низці європейських країн, зокрема у Франції, Швеції, Австрії та Польщі. Принцип роботи замка простий: перед кожним запуском двигуна водій повинен подути в мундштук приладу. Якщо система зафіксує будь-який вміст алкоголю в повітрі, двигун не заведеться. Водночас Alcolock робить фото та записує час кожної спроби, а вмонтовані датчики та пломби унеможливлюють несанкціоноване втручання в роботу пристрою.

Обов’язкова установка стосується лише тих, хто раніше був затриманий із рівнем алкоголю в крові понад 0,8 г/л. У найменш тяжких випадках зобов’язання триватиме два роки, а якщо показник перевищував 1,5 г/л – три роки. Монтаж пристрою виконують уповноважені майстерні за ліцензією міністерства, а власник авто повинен мати при собі спеціальний сертифікат із європейським кодом, що підтверджує наявність Alcolock.

Усі витрати на придбання (приблизно 2000 євро), установку та періодичне калібрування бере на себе водій. Окрім того, він сплачує за технічне обслуговування та заміну витратних матеріалів.

За керування без встановленого або справного приладу передбачений штраф від 158 до 638 євро та позбавлення прав на 1–6 місяців. Є окремі санкції за спроби обійти систему або зняти пломби.

Контроль за дотриманням нових правил покладено на поліцію: інспектори перевірятимуть працездатність Alcolock, наявність необхідних документів і відповідність інформації в реєстрі. Мета цих заходів – значно знизити кількість ДТП через п’яне керування та підвищити безпеку на дорогах.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

13 хвилин ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago