Categories: Автоновини

Автомобілі для п’яниць відтепер повинні мати алкогольний замок

В Італії з 2 липня 2025 року набув чинності указ про обов’язкове встановлення в автомобілях приладу Alcolock для водіїв-рецидивістів, які раніше були спіймані за кермом у стані алкогольного сп’яніння,  повідомляє en.ilsole24ore.

Подібна практика вже діє в низці європейських країн, зокрема у Франції, Швеції, Австрії та Польщі. Принцип роботи замка простий: перед кожним запуском двигуна водій повинен подути в мундштук приладу. Якщо система зафіксує будь-який вміст алкоголю в повітрі, двигун не заведеться. Водночас Alcolock робить фото та записує час кожної спроби, а вмонтовані датчики та пломби унеможливлюють несанкціоноване втручання в роботу пристрою.

Обов’язкова установка стосується лише тих, хто раніше був затриманий із рівнем алкоголю в крові понад 0,8 г/л. У найменш тяжких випадках зобов’язання триватиме два роки, а якщо показник перевищував 1,5 г/л – три роки. Монтаж пристрою виконують уповноважені майстерні за ліцензією міністерства, а власник авто повинен мати при собі спеціальний сертифікат із європейським кодом, що підтверджує наявність Alcolock.

Усі витрати на придбання (приблизно 2000 євро), установку та періодичне калібрування бере на себе водій. Окрім того, він сплачує за технічне обслуговування та заміну витратних матеріалів.

За керування без встановленого або справного приладу передбачений штраф від 158 до 638 євро та позбавлення прав на 1–6 місяців. Є окремі санкції за спроби обійти систему або зняти пломби.

Контроль за дотриманням нових правил покладено на поліцію: інспектори перевірятимуть працездатність Alcolock, наявність необхідних документів і відповідність інформації в реєстрі. Мета цих заходів – значно знизити кількість ДТП через п’яне керування та підвищити безпеку на дорогах.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

30 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago