Categories: Автоновини

Чому українські водії переходять на 98 та 100 бензин: назвали причину

Протягом останнього року помітно зросла кількість елітних автомобілів, що призвело до збільшення імпорту в Україну бензину з октановим числом 98 і вище. За період з січня по вересень 2023 року було завезено 20,7 тис. тонн високооктанового палива, що складає 2% від загального обсягу бензинового ринку. Цікаво, що цей сегмент показав зростання на 20% у порівнянні з попереднім роком. Незважаючи на це, загальний обсяг ринку бензину ймовірно скоротиться на 10% в порівнянні з 2021 роком, повідомляє Enkorr.

До 2022 року 67% високооктанового палива постачалося з білоруського Мозиря, а решта 33% – від литовського НПЗ “Мажейкю нафта”. У 2023 році постачання диверсифікувалися, включаючи різноманітні марки нафти. Майже весь обсяг транспортується автомобільним транспортом через західний кордон, при цьому невелика частина (3%) надходить через південний кордон. Високооктанове паливо подолало тривалий шлях до польського кордону, використовуючи морський транспорт в європейські порти, а потім автомобільний транспорт до України.

Мережа UPG стала провідним імпортером високооктанового палива за перші 9 місяців 2023 року, забезпечивши майже 70% усього імпорту (14 тис. т). Далі слідує WOG (1,75 тис. т), Socar (1,3 тис. т), Grand Petrol (0,8 тис. т) та KLO (0,7 тис. т).

Попит на високооктанове паливо зростає внаслідок збільшення кількості елітних автомобілів, що позитивно впливає на продажі на АЗС. Дані групи AUTO-Consulting підтверджують, що кількість дорогих автомобілів, що обкладаються транспортним податком, зросла вдвічі порівняно з 2022 роком та на 37,8% в порівнянні з 2021 роком.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago