Власники нових Ram зіткнулися з проблемою: незалежні автомайстерні більше не можуть вільно діагностувати поломки. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) впровадила систему Secure Vehicle Gateway (SGW), обмеживши доступ до критично важливих даних автомобіля, пише Motorbiscuit.
З 2018 року всі автомобілі FCA вимагають реєстрації через сервіс AutoAuth. Навіть базова діагностика тепер неможлива без підписки за $50 на рік (2075 грн). Дилери, звісно, отримують повний доступ, а от приватні майстри і автовласники змушені платити.
Хочете запрограмувати ключ або перевірити систему безпеки? Доведеться оформляти статус Vehicle Security Professional (VSP) через National Automotive Service Task Force (NASTF), що обійдеться в $525 (21 788 грн) плюс обов’язкове страхування.
Офіційна причина – кібербезпека. Однак інші автовиробники захищають свої системи без таких обмежень. У 2024 році механік із Shorty’s Speed Shop довів, що навіть маючи заводське ПЗ, він не зміг отримати доступ до діагностики Ram 3500.
Автомобілі стають «закритими екосистемами», змушуючи власників йти в офіційні сервіси. Це не про безпеку – це про контроль і додатковий прибуток для FCA.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…