Власники нових Ram зіткнулися з проблемою: незалежні автомайстерні більше не можуть вільно діагностувати поломки. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) впровадила систему Secure Vehicle Gateway (SGW), обмеживши доступ до критично важливих даних автомобіля, пише Motorbiscuit.
З 2018 року всі автомобілі FCA вимагають реєстрації через сервіс AutoAuth. Навіть базова діагностика тепер неможлива без підписки за $50 на рік (2075 грн). Дилери, звісно, отримують повний доступ, а от приватні майстри і автовласники змушені платити.
Хочете запрограмувати ключ або перевірити систему безпеки? Доведеться оформляти статус Vehicle Security Professional (VSP) через National Automotive Service Task Force (NASTF), що обійдеться в $525 (21 788 грн) плюс обов’язкове страхування.
Офіційна причина – кібербезпека. Однак інші автовиробники захищають свої системи без таких обмежень. У 2024 році механік із Shorty’s Speed Shop довів, що навіть маючи заводське ПЗ, він не зміг отримати доступ до діагностики Ram 3500.
Автомобілі стають «закритими екосистемами», змушуючи власників йти в офіційні сервіси. Це не про безпеку – це про контроль і додатковий прибуток для FCA.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…