Власники нових Ram зіткнулися з проблемою: незалежні автомайстерні більше не можуть вільно діагностувати поломки. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) впровадила систему Secure Vehicle Gateway (SGW), обмеживши доступ до критично важливих даних автомобіля, пише Motorbiscuit.
З 2018 року всі автомобілі FCA вимагають реєстрації через сервіс AutoAuth. Навіть базова діагностика тепер неможлива без підписки за $50 на рік (2075 грн). Дилери, звісно, отримують повний доступ, а от приватні майстри і автовласники змушені платити.
Хочете запрограмувати ключ або перевірити систему безпеки? Доведеться оформляти статус Vehicle Security Professional (VSP) через National Automotive Service Task Force (NASTF), що обійдеться в $525 (21 788 грн) плюс обов’язкове страхування.
Офіційна причина – кібербезпека. Однак інші автовиробники захищають свої системи без таких обмежень. У 2024 році механік із Shorty’s Speed Shop довів, що навіть маючи заводське ПЗ, він не зміг отримати доступ до діагностики Ram 3500.
Автомобілі стають «закритими екосистемами», змушуючи власників йти в офіційні сервіси. Це не про безпеку – це про контроль і додатковий прибуток для FCA.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Питання про те, чи зобов'язаний водій залишати транспортний засіб на вимогу поліції, залишається одним із…
Сімейні кросовери продовжують набирати популярність, витісняючи традиційні хетчбеки завдяки просторому салону, високій посадці та передовим…
Український блогер Roma Urraco виявив Toyota Land Cruiser 100 2006 року, що унікально зберігся. Фотографії…
Купівля нового автомобіля - це завжди інвестиція, і однією з ключових проблем є його амортизація.…
Тюнінг-ательє Overfinch представило унікальну версію Land Rover Range Rover 2025 року з потужними технічними доопрацюваннями…
Honda офіційно презентувала новий електрокросовер S7 - першу модель у новому електричному сімействі Honda Ye.…