Categories: Автоновини

Чи потрібно українцям оформлювати Зелену картку на авто, якщо у водія є статус тимчасового захисту за кордоном

“Зелена карта” є обов’язковим полісом страхування для автомобілів, які виїжджають за кордон з України, оскільки це перевіряється при прикордонному контролі. Цей поліс є аналогом внутрішньої автоцивілки і гарантує захист водія в разі ДТП. Керування транспортними засобами без цього поліса на території країн ЄС фактично заборонено.

Особливості міжнародного автострахування “Зелена карта”:

– Винуватець ДТП з активним полісом не несе фінансової відповідальності перед постраждалими, оскільки компенсацію виплачує страхова компанія, з якою укладено договір.

– Цей поліс є міжнародним і діє на території всіх країн, що є членами угоди “Зелена карта”.

Вартість “Зеленої картки” залежить від типу транспорту (легковий автомобіль, вантажівка, мотоцикл, причіп, автобус) та тривалості перебування за кордоном (15, 30, 60, 90, 180 днів або 1 рік).

Експлуатація автомобіля на українських номерах за кордоном допускається лише при наявності “Зеленої картки”. В іншому випадку автомобілісту загрожує штраф, вилучення посвідчення водія і самостійна оплата збитків в разі ДТП.

Навіть при наявності документів на тривале перебування в конкретній країні, водії повинні мати “Зелену картку” або внутрішню автоцивілку.

Зелена карта може бути оформлена онлайн в Україні з вересня 2022 року. Проте рекомендується друкувати паперовий бланк для уникнення проблем з прикордонним контролем.

Продаж “Зеленої картки” відкритий для тих, хто вже за кордоном. Термін дії поліса починається наступного дня після покупки.

Необхідні документи для оформлення “Зеленої картки” онлайн: внутрішній та закордонний паспорт, техпаспорт на автомобіль.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago