Водіїв вантажівок з України, які здійснюють міжнародні рейси і залишають свої фури за кордоном, побоюючись мобілізації, планують прирівняти до викрадачів. Про це повідомив віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП) Віктор Балін.
Зазначимо, що почастішали випадки, коли водії міжнародних рейсів, отримавши тимчасовий законний дозвіл на виїзд за кордон за системою “Шлях”, відмовляються повертатися назад і залишають вантажівку компанії напризволяще, щоб уникнути мобілізації. Такі дії створюють додаткові проблеми для компаній, оскільки їм доводиться шукати нового водія для повернення фури. Крім того, перевізників, чиї водії не повертаються до України, блокують у системі “Шлях”, що ускладнює відправлення вантажівок за кордон.
“Найближчим часом ми плануємо розробити разом із юристами механізм, щоб пояснити водіям, що вони зіткнуться не лише з проблемами з поліцією, а й що їхні дії будуть розглядатися як викрадення автомобіля,” – заявив Віктор Балін. Він також додав, що інформацію про таких водіїв-втікачів передаватимуть до Інтерполу, щоб вони не змогли знайти роботу за кордоном.
Балін застеріг, що проблеми міжнародних перевізників призводять до зменшення кількості перевезень. Це може вплинути на експортерів та імпортерів, що негативно позначиться на валютному балансі країни.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…