Categories: Автоновини

Hyundai перетворить i20 на новий компактний кросовер з дизайном у стилі Kia Soul

Південнокорейський бренд вирішив надати своєму популярному хетчбеку i20 нових рис, перетворивши його на компактний кросовер, стилізований під Kia Soul. Незвична зовнішність сполучає знайомі елементи дизайну з оригінальними рішеннями, що робить автомобіль по-справжньому помітним на дорозі, пише wheel-news.com.

Стиль та конструктивні рішення

Нова модифікація отримала видовжений кузов із масивнішими колісними арками та занижений капот, що нагадує Mazda CX-30. Водночас у салоні на сидіннях збережені клейма i20, а на дисках чітко читаються логотипи Hyundai — це свідчить про тісний зв’язок з оригінальною моделлю.

Розміри та передові технології

Знімки демонструють, що хоч «перетворений» i20 і має нестандартні пропорції, він залишається компактним і практичним. Найімовірніше, на фото зображено передсерійну версію, де окремі компоненти ще проходять доопрацювання перед запуском у масове виробництво.

Які варіанти під капотом?

Експерти називають кілька ймовірних сценаріїв. Одні припускають, що це повністю електрична версія BJ1 із доступною ціною, інші — що насправді перед нами глобалізований індійський Hyundai Bayon, створений на тій же платформі, що й i20 (як колись відбувалося з Exter та Casper).

Стратегія бюджетного сегмента

Очевидно, Hyundai прагне закріпитися в ніші недорогих компактних кросоверів із впізнаваним дизайном. Використання уже відпрацьованих платформ допоможе знизити витрати на розробку та виробництво, зберігши при цьому привабливу ціну для споживачів.

Перший досвід перетворення i20 в кросовер обіцяє стати цікавою пропозицією для тих, хто шукає свіжі дизайнерські рішення в доступному виконанні.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

4 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

47 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago