Кросовер Renault 5 перетворили на справжній позашляховик

Тюнінгова майстерня Delta Geländesport показала свій новий проєкт – концепт-позашляховик Geländе-5 на базі електричного Renault 5. Після появи хардкорних варіантів Renault 4 і повнопривідної Fiat Grande Panda тепер черга дійшла й до компактного R5,  розповідає motorcar.com.ua.

Дизайн і позашляхові ґаджети

  • Інтерпретація культового ралійного Renault 5 у сучасному електричному виконанні.
  • Підняте шасі: кліренс збільшено на 100 мм, а арки розширено для установлення широких коліс.
  • Позашляхові шини Loder AT 255/55 R18 – рідкісний розмір для компактних кросоверів.
  • Наддуковий багажник на даху та набір додаткових фар PIAA, що наслідують світлотехніку класичних ралі-карів для покращеного освітлення вночі.

Навіщо це зробили?

За словами представника Delta Geländesport, мета проєкту – показати, що й невеликі електромобілі здатні на справжню автономну подвійку по бездоріжжю, поєднавши стримані лінії R5 з брутальними мостами та ґрунтовою підвіскою.

Технічні деталі

Під капотом серійного R5 залишається електромотор потужністю до 150 к.с. Для порівняння, топова версія Alpine A290 видає близько 218 «коней». Наприкінці березня 2025 року виробник представить іще радикальніший Renault 5 Turbo 3E з 400 кВт (544 к. с.) та заднім приводом, данину оригінальному Turbo.

Перспективи реалізації

Поки що автомобіль існує лише у цифровому вигляді, але при достатньому попиті Delta Geländesport готова взятися за фізичну збірку. Орієнтовна вартість переобладнання стартує від 15 000 до 20 000 євро.

Вам також може бути цікаво:

Читайте також