Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного виробництва. Однак, як пише Motor1, рішення про запуск проекту тепер залежить від економічної доцільності.
Глава Mazda Масахіро Моро в інтерв’ю Road & Track заявив, що дав команді інженерів завдання адаптувати двигун під норми викидів LEV IV в США і Euro 7 в Європі. Як відомо, роторні двигуни зняли з виробництва у 2012 році якраз через екологічні обмеження.
У компанії підкреслюють, що йдеться не про допоміжний генератор, як у гібридної Mazda MX-30 R-EV, а про повноцінний силовий агрегат. Він орієнтований на спортивний сегмент.
Найімовірніше, першим новий двигун отримає серійна версія концепту Iconic SP, представлена 2023 року. Моро також зазначив, що працюватиме роторний мотор не в парі з «механікою», а з більш швидкою і сучасною трансмісією.
Наразі головним каменем спотикання на шляху до масового виробництва агрегату є ринкове обґрунтування. Поки що бізнес-плану, як реалізувати розробку на ринку, у Mazda немає.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…