Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного виробництва. Однак, як пише Motor1, рішення про запуск проекту тепер залежить від економічної доцільності.
Глава Mazda Масахіро Моро в інтерв’ю Road & Track заявив, що дав команді інженерів завдання адаптувати двигун під норми викидів LEV IV в США і Euro 7 в Європі. Як відомо, роторні двигуни зняли з виробництва у 2012 році якраз через екологічні обмеження.
У компанії підкреслюють, що йдеться не про допоміжний генератор, як у гібридної Mazda MX-30 R-EV, а про повноцінний силовий агрегат. Він орієнтований на спортивний сегмент.
Найімовірніше, першим новий двигун отримає серійна версія концепту Iconic SP, представлена 2023 року. Моро також зазначив, що працюватиме роторний мотор не в парі з «механікою», а з більш швидкою і сучасною трансмісією.
Наразі головним каменем спотикання на шляху до масового виробництва агрегату є ринкове обґрунтування. Поки що бізнес-плану, як реалізувати розробку на ринку, у Mazda немає.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…