Німецький автоклуб ADAC провів власне дослідження, спрямоване на порівняння надійності електромобілів та машин з ДВЗ. Результати показали, що автівки на електричній тязі додають власникам вдвічі менше проблем, ніж бензинові чи дизельні аналоги. Motorbiscuit пише, що з 2020 по 2022 рік на кожні 1 000 електрокарів припадало 4,2 випадки серйозної несправності, тоді як у авто з ДВЗ цей показник складав 10,4.
Повідомляється, що в 2022 році показник проблематичності електрокарів впав до рекордного показника у 1,7 випадки на 1 000 автівок. Для порівняння, за два роки до цього результат був 8,5. При цьому експерти звертають увагу на одне слабке місце електрокарів — 12-вольтову акумуляторну батарею. Саме через неї відбувається майже половина всіх несправностей.
Справа в тому, що ця АКБ призначена длоя живлення бортової електроніки, коли основна високовольтна батарея відключена. Разом з тим інженери провідних автовиробників досі не вирішили проблему калібрування системи підзарядки. Недостатня або надмірна напруга при поповненні ємності батареї призводить до її передчасного зносу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…