Нещодавно проведена перевірка якості бензину А-95 Інститутом споживчих експертиз виявила вражаючі результати – поліпшення якості пального одразу в 14 із 16 великих мереж АЗС. Це стало неабиякою новиною на фоні зростання цін, адже лише дві мережі не пройшли контроль.
Перевірка зразків А-95 відбулася в найбільших всеукраїнських мережах (WOG, UKRNAFTA, ОККО, AMIC, MARSHALL, MOTTO, БРСМ-Нафта), а також у серйозних регіональних гравців (KLO, PARALLEL, VOSTOKGAZ, ФАКТОР, SVR, BVS, VST). Експерти завітали також і на невеликі мережі, які оперують також в райцентрах і невеликих містах (СВОЇ, ЄВРО 5).
Більшість проінспектованих АЗС продемонстрували відповідність стандартам Євро-5. Зокрема, бензин від WOG та AMIC здивував експертів своїм октановим показником, що склав 95,7. Вміст сірки у цих мережах також знайшовся на мінімальному рівні – всього 4-6 мг/кг, що майже вдвічі нижче за норму.
У «блакитній» зоні опинилися мережі, показники яких близькі до стандартів. Серед минулих порушників, таких як VST, MOTTO і ФАКТОР, у звітний період спостерігалися позитивні зміни.
Найбільші проблеми були зафіксовані у «БРСМ-Нафти» та «ЄВРО 5». У мережі «БРСМ-Нафти» вміст сірки трохи перевищував норму, тоді як у «ЄВРО 5» порушення були набагато серйознішими – сірка та бензол з’явилися у кількостях, що кратно перевищують допустимі значення.
Редакція SUVNews отримала лист від компанії Євро 5, в якому обгрунтовано написано, що експертиза невірна.
Зокрема, у згаданому дослідженні не зазначено:
• який саме вид пального досліджувався (в мережі EURO 5 два види бензину: 95 euro та 95 (E20).
• з якої АЗС було взято зразок.
• дата і час відбору проб.
• яка лабораторія проводила дослідження та чи має вона відповідну ліцензію.
«Компанія EURO 5 здійснює постійний контроль якості пального. Ми відбираємо зразки з кожної партії та відправляємо їх на дослідження. Тому впевнені у високій якості нашого пального, – зазначає директор компанії EURO 5 Олександр Саржан. – За потреби можемо надати результати досліджень від незалежних сертифікованих лабораторій, що підтверджують високу якість пального нашої мережі».
Питання, чи збережуться досягнуті поліпшення в майбутньому, залишається відкритим. Експерти висловлюють занепокоєння, що фальсифікатори можуть повернутися, незважаючи на нинішній прогрес у контролі якості пального.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…