Categories: Автоновини

Новий великий кросовер Volkswagen помітили до прем’єри

Кросовер Volkswagen Tayron, який спочатку був розроблений для Китаю, поступово набуває популярності і в Європі, замінюючи Tiguan Allspace. Після оновлення в 2022 році, цей автомобіль переходить у своє друге покоління, і вже встиг потрапити в об’єктиви фотографів без камуфляжу перед офіційною прем’єрою в березні, повідомляє mmr.net.ua.

Сучасний дизайн та збільшені розміри

Новий Tayron вражає своїм сучасним дизайном, включаючи стильні фари, повністю світлодіодне освітлення та світлову смугу на решітці радіатора, а також приховані дверні ручки. Зміни торкнулися також задньої частини автомобіля: тут з’явився новий бампер і перероблені ліхтарі. Значно змінилися і габарити моделі: довжина зараз становить 5158 мм, ширина – 1991 мм, висота – 1788 мм, а колісна база досягла позначки 2980 мм.

Оновлений салон з новими технологіями

Всередині Tayron також не залишає байдужими: тут оновлена компоновка передньої панелі, нова цифрова комбінація приладів, вдосконалена мультимедійна система та центральний тунель без традиційного селектора трансмісії. Це все створює відчуття сучасного автомобіля, що відповідає всім вимогам сучасного водія.

Потужность під капотом

Що стосується двигунів, новий Tayron буде оснащено 2,0-літровим турбодвигуном EA88 п’ятого покоління. Клієнти зможуть обрати між двома варіантами потужності: 213 к.с. та 271 к.с.. Цей показник став суттєвим покращенням в порівнянні з попередньою версією, що розвивала максимум 220 к.с.

Новий Volkswagen Tayron обіцяє стати не лише стильним, але й потужним автомобілем, здатним задовольнити потреби водіїв по всьому світу. Очікуємо на офіційний дебют моделі вже в березні, а поки що слідкуйте за оновленнями та новинами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago