Генеральна асамблея системи автомобільного страхування (РЗВ) затвердила можливість використання електронного формату міжнародних полісів “Зелена карта” на території всіх країн-учасниць. Наглядова рада встановила остаточну дату впровадження цього нововведення – 1 січня 2025 року. Цю інформацію надає “Хвиля” з посиланням на опубліковане рішення СОВ.
З 1 січня 2025 року водіям, які подорожують до країн, що визнають “Зелену карту”, буде достатньо мати свій страховий поліс у форматі PDF. Однак це буде можливо лише для тих, чия країна походження вже використовує електронні “Зелені карти” (тобто має можливість оформляти їх онлайн).
Кожна країна-учасниця зобов’язана приймати цифрові поліси “Зелена карта” нарівні з паперовими. Однак національні бюро кожної країни самостійно вирішують, чи вони будуть видавати “Зелені картки” у електронному вигляді. Традиційні паперові поліси також залишатимуться в дії.
Для українських автомобілістів, які вже можуть отримати міжнародну “Зелену карту” у форматі PDF по електронній пошті, це нововведення спростить перетин кордонів. З 2025 року їм не доведеться друкувати поліс для пред’явлення на митниці.
Раніше виникали проблеми під час перевірок у співробітників через різні правила використання цифрових страхових полісів. Тепер ця проблема буде вирішена, оскільки підтвердити наявність діючого поліса можна буде з будь-якого пристрою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…