Categories: Автоновини

На виїзді з Києва почнуть будувати покинуту транспортну розв’язку

На трасі М-05 Київ – Одеса (км 21 847) розпочато роботи з будівництва транспортної розв’язки в районі села Віта-Поштова. Про це повідомила Служба відновлення і розвитку інфраструктури Київської області.

Що відбувається зараз?

Наразі підрядна організація виконує підготовчі роботи, серед яких винос та перенесення комунікацій. На ділянці будівництва вже встановлені нові дорожні знаки, а схема організації дорожнього руху буде змінюватись відповідно до етапів робіт.

Водіїв просять бути уважними у місцях проведення дорожніх робіт та враховувати нову інформацію. Також Служба відновлення закликала власників підземних комунікацій зв’язатися з ними для уточнення місця розташування мереж, щоб уникнути можливих пошкоджень під час робіт.

Фінансування та деталі тендеру

Нагадаємо, у листопаді Служба уклала угоду з ТОВ “Автомагістраль-Південь” на будівництво транспортної розв’язки вартістю 441,6 млн гривень. Цікаво, що переможець тендеру отримав підряд без конкуренції — жоден інший учасник не подав заявки.

Цю розв’язку почали зводити ще у 2021 році. Тоді підрядником виступила компанія Evrascon з Азербайджану, а технічний нагляд здійснювала німецька компанія Kocks Consult GmbH. Фінансування будівництва планувалось з кредитів Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку.

Однак, з початком повномасштабного вторгнення РФ, азербайджанська фірма призупинила роботи. За даними експертного звіту “Експерт проєкт груп”, з загальної вартості об’єкта в 565 млн гривень було виконано робіт на 83 млн гривень. Зараз проводиться тендер на залишок суми — 442 млн гривень.

Фінансування нового контракту з українським підрядником заплановано на 2025 рік за кошти державного бюджету. Ціни на будматеріали в кошторисі вказані середні по Україні згідно з базою даних ДП “Національний інститут розвитку інфраструктури”.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

31 хвилина ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago